دانلود و خرید کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! جولیا کوک ترجمه زهرا غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! اثر جولیا  کوک

کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم!

معرفی کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم!

کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! درباره٬ی مساله‌ی مهمی یعنی آموزش مهارت «کمک‌طلبیدن» و «مسئولیت‌پذیری» صحبت می‌کند و به کودکان میاموزد که کمک گرفتن از دیگران، به خصوص در زمانی که به کمک احتیاج داریم، اصلا کار بدی نیست! جولیا کوک داستان را نوشته است و کلسی دووی‌یرد برای آن تصویرگری کرده است. زهرا غفاری مترجم کتاب است. کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! از محصولات انتشارات مهرسا است. 

درباره‌ی کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم!

کمک خواستن از دیگران اصلا کار بدی نیست. اما گاهی ممکن است ما به علت تجربه‌های بدی که از قبل داشتیم یا ترس از اینکه دیگران فکر کنند ما به اندازه‌ی کافی قوی نیستیم، به سراغ این گزینه نرویم. اینطور مواقع انجام دادن کار و حتی زندگی بسیار سخت می‌شود. خب راه حل چیست؟

جولیا کوک در کتابش من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! و با آوردن مثال‌هایی از لحظات مختلف زندگی که در آن‌ها به کمک دیگران احتیاج داریم نشان داده است که چطور می‌توانیم این مهارت را در خودمان تقویت کنیم و در کنارش خودمان هم بیشتر مسئولیت پذیر باشیم.

کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! برای کودکانی که به مدرسه می‌روند جذاب و خواندنی است. والدین و مربیان نیز می‌توانند از این کتاب برای گفتگو با کودکانشان استفاده کنند.

درباره‌ی جولیا کوک

جولیا کوک نویسنده‌ی کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! یکی از پرکار ترین نویسنده‌های کودک و نوجوان در دنیا است. مجموعه‌ کتاب‌های او تحت عنوان کتاب‌های جولیا درباره‌ی مهارت‌های زندگی هستند و تا به حال حدود ۳۰ عنوان از این مجموعه در ایران چاپ شده است. 

جملاتی از کتاب من کارهایم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! 

اسم من آرجی است. من کارهایــم را جوری که دلم می‌خواهد انجام می‌دهم! من هر جمعه شب، لباس خوابم را پشت و رو می‌پوشم. من اول هر دو کفشم را می‌پوشم و بعد بندشان را می‌بندم. من بستنی قیفی را از پایین به بالا می‌خورم؛ با اینکه می‌دانم اینطوری خیلی کثیف کاری می‌شود. من همیشه نوشتن مشق‌های ریاضی‌ام را برای آخر وقت نگه می‌دارم، چون اصلا از حل کردن تمرین‌های ریاضی خوشم نمی‌آید! من درس ریاضی را دوست ندارم. خیلی برایم سخت است! وقتی به جواب شش می‌رسم، تازه می‌فهمم که عدد سه درست است. حاضرم هر کاری بکنم و هر درسی بخوانم، جز ریاضی. ترجیح می‌دهم به جای اینکه ریاضی بخوانم، شلغم بخورم؛ یا حتی به حمام بروم!

نظرات کاربران

مهسا
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

آموزنده بود

السا غرق کتاب
۱۴۰۲/۰۹/۱۲

خیلی آموزنده بود و من ازش لذت بردم کاراتو عقب ننداز

کاربر 7281317
۱۴۰۲/۰۹/۰۸

خیلی کتاب زیبایی است و به دوستانم توصیه میکنم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴,۵۰۰
تومان