دانلود و خرید کتاب اگر همه این کار را بکنند! الن جاورنیک ترجمه لیلا کاشانی وحید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اگر همه این کار را بکنند!

کتاب اگر همه این کار را بکنند! نوشته‌ی الن جاورنیک با زبان داستان و بیان مثال‌های کوتاه و قابل لمس به موضوع پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه برای کودکان و نوجوانان می‌پردازد. لیلا کاشانی وحید و فاضل مرادی سبزوار مترجمان کتاب هستند و ناشر آن انتشارات مهرسا است.

درباره‌ی کتاب اگر همه این کار را بکنند!

حتما برای همه ما پیش آمده است که دوست داشتیم کاری را انجام دهیم و حتی شاید فکر هم نمی‌کردیم که کارمان غلط است. پیش خودمان فکر کردیم اگر من یک نفر فلان کار را انجام دهم که چیزی نمی‌شود! اما شاید بد نباشد اگر موضوع را از زاویه نگاه دیگری ببینیم. می‌توانیم به این فکر کنیم که اگر همه‌ی افراد پیش خودشان فکر کنند که اگر من یک نفر اینکار را انجام دهم... آن وقت است که بلبشوییی به راه می‌افتد!

الن جاورنیک در کتاب اگر همه این کار را بکنند! برای تقویت و پرورش مهارت رفتار صحیح در جامعه مثال‌های واضح و ملموسی از موقعیت‌های روزمره که درگیر آن هستیم آورده است و این تفکر را در کودکان به وجود میاورد که اگر همه این کار را بکنند، چه می‌شود. همین امر سبب می‌شود تا کودکان و نوجوانان بیاموزند که به عواقب و پیامدهای هر عملی که انجام می‌دهند فکر کنند و مسئولیت رفتارشان را نیز بپذیرند. علاوه بر این چون کتاب باتصاویر خوبی همراه است بچه‌ها به وضوح می‌توانند نتیجه‌ی کارهایشان را ببینند.

کتاب اگر همه این کار را بکنند! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب اگر همه این کار را بکنند! برای تمام کودکان و نوجوانان جذاب و خواندنی است. مربیان، والدین و افرادی که به طرق مختلف با کودکان و نوجوانان در ارتباط هستند و با این گروه سنی کار می‌کنند نیز می‌توانند از کتاب اگر همه این کار را بکنند! برای طراحی فعالیت‌های مختلف، بهره بگیرند.

جملاتی از کتاب اگر همه این کار را بکنند!

گاهی در پایان روز، قبل از آنکه خواب به سراغم بیاید، به اتفاق‌هایی که در طول روز برایم افتاده‌اند، فکر میکنم؛ کارهای خوب و بدی که انجام داده‌ام و حتی کارهایی که به نظر خودم «درســت» بوده‌اند اما دیگران آنها را «نادرســت» میدانند! خانه، مدرســه و شهر با آن کارها به چه شکلی درمی‌آید؟ اوضاع روبه‌راه می‌ماند یا...

بیایید بعضی از این کارها را با هم مرور کنیم.

در باغ وحش، کمی از ذرت بوداده‌ای را که می‌خوردم، به خرسی که در قفس بود، دادم. ناگهان دیدم نگهبان باغ وحش جارویش را به سمت من تکان می‌دهد و می‌گوید: «یک لحظه تصور کن همه این کار را بکنند...!»

نظرات کاربران

mahtab&friends
۱۴۰۱/۰۴/۰۱

زندگی اجتماعی، باعث میشه آدم گاهی قوانین و هنجار هایی رو رعایت کنه. اما برای بچه ها سواله که‌ چرا باید لین کار رو انجام بدم؟ این کتاب جواب این سواله. میشه‌ موقع خوندن با بچه این سوال رو به

- بیشتر
eferdosiyan
۱۴۰۱/۰۴/۱۱

عالی بود من دوستش داشتم جزء کتاب‌های مهارت زندگی هستش

sbabayan
۱۴۰۱/۰۳/۰۱

جالب بود و نقاشی های قشنگی داشت

سحر
۱۳۹۹/۰۴/۰۴

خیلی خوب و آموزنده بود 😍

کاربر ۳۴۸۶۰۲۵
۱۴۰۲/۰۱/۲۱

بسیار آموزنده همراه با تصاویر زیبا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۹۰۰
تومان