دانلود و خرید کتاب ۲۰۰ سال آینده هرمان کان ترجمه گروه مترجمین آینده‌پژوهی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۲۰۰ سال آینده

این کتاب کوتاه، یک گزارش جزئی از پیشرفت کار در مؤسسه هادسون روی مسائل بسیار مهمی ازجمله رشد جمعیت، توسعه اقتصادی، انرژی، مواد خام، غذا و محیط‌زیست است که در حال حاضر، محل تمرکز دولت ها، موسسات دانشگاهی، موسسات خصوصی، رسانه های خبری و شهروندان نگران، در سراسر جهان است . درحالی‌که عوامل کوتاه و بلندمدت را نادیده نمی‌گیریم، تمرکز ما در این کتاب روی عوامل بلندمدت است. اکثر مشکلات ناگهانی و مشکلات با دوره متوسط را به‌عنوان رخداد در حال تغییر، در نظر می گیریم. به جای اینکه به دنبال حل مشکلاتی باشیم که در نتیجه این مسائل به‌وجود می آیند یا حتی رخدادهای حقیقی را پیش بینی کنیم، یک سناریو برای 200 سال آینده آمریکا و جهان نوشته ایم که این مشکلات را در یک چشم انداز جدید قرار می دهد. اگرچه، این سناریو نشان می دهد که در اصل، راه حل هایی نیز وجود دارد.

دویست ساله شدن آمریکا، فرصتی منحصربه‌فرد را برای انجام چنین سنجشی فراهم می آورد، زیرا این، فرصتی فرخنده است تا جایی که بوده ایم، موقعیت کنونی و جایی که احتمالاً به آن خواهیم رفت را بررسی کنیم. یک علاقه ذاتی در بشر، برای دیدن خود، ملت خود و زمان خود، از زاویه آنچه که سپری شده، وجود دارد و یک علاقه برای جستجوی آینده نیز وجود دارد. این علایق در زمان یک بزرگداشت تاریخی چند برابر می شود. امیدواریم که تفکرات و اندیشه ها که فراتر از این جستجو هستند، سیاست عمومی را به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم تحت‌تأثیر قرار دهند و دارای اثرگذاری ماندگار باشند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان