دانلود و خرید کتاب بازاریابی بین‌الملل و صادرات علیرضا مقدسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی بین‌الملل و صادرات اثر علیرضا مقدسی

کتاب بازاریابی بین‌الملل و صادرات

معرفی کتاب بازاریابی بین‌الملل و صادرات

کتاب بازار بین‌الملل و صادرات تالیف دکتر علیرضا مقدسی و سجاد اعتمادیان است. نویسندگان این کتاب کوشیده‌اند تا با ارائه مطالب موردنیاز در زمینه تجارت بین‌الملل، تجار کشور را در عرصه صادرات یاری رسانند. شرکت چاپ و نشر بازرگانی کتاب بازار بین‌الملل و صادرات را منتشر کرده است.


درباره کتاب بازار بین‌الملل و صادرات

کتاب بازار بین‌الملل و صادرات نتیجه تلاش و مطالعه دکتر علیرضا مقدسی و سجاد اعتمادیان در حوزه‌های صادرات، بازاریابی بین‌الملل، تجارت الکترونیک و گمرک است. نویسندگان این کتاب کوشیده‌اند تا از مقالات، کتاب‌ها، سایت‌های مرتبط و مصاحبه با افراد خبره در حوزه‌های صادرات، بازاریابی بین‌الملل و تجارت الکترونیک بهره بگیرند و اطلاعات به روز و جامعی را در اختیار خوانندگان قرار دهند.

امروزه مباحث بازاریابی بین‌الملل، تجارت الکترونیک و صادرات تبدیل به اولویت‌های مهم برای کشورها شده است. در کشور ما هم این امر تبدیل به اولویت شده است. از طرف دیگر مطابق سند چشم‌انداز 1404 بایستی کشور در بسیاری از زمینه‌ها در منطقه سرآمد باشد. برای عملی شدن این امر لازم است تا همسو با تغییرات و برنامه‌ها در زمینه‌های بازاریابی بین‌الملل و صادرات محصولات تولیدی کشور سرمایه‌گذاری در حوزه‌های علمی و تجربی صورت گیرد.

خواندن کتاب بازار بین‌الملل و صادرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب بازار بین‌الملل و صادرات دارای اطلاعاتی کامل و خواندنی از تاریخچه تجارت بین‌المل، گام‌های موردنیاز برای شروع تجارت در سطح بین‌المللی و همچنین ملزومات موردنیاز برای موفقیت در تجارت بین‌الملل است. بنابراین خواندن کتاب بازار بین‌الملل و صادرات را به دانشجویان تجار و کلیه دست‌اندرکاران تجارت پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب بازار بین‌الملل و صادرات

فروشندگان در دنیای آزاد تجاری، کالاهای خود را آزادانه در قبال ارز معتبر به هر کس و هر جا که خریدار باشد می‌فروشند. با وجود این، بعضی از کشورها ارز لازم جهت واردات ندارند و پول آن‌ها نیز در بازارهای بین‌المللی قابل تبدیل به ارزهای معتبر نیست. انعقاد توافقهای دو جانبه با بعضی از کشورهای دوست و نزدیک راه حلی است که از مدتها پیش از سوی این دسته از کشورها جهت حل معضل کمبود منابع ارزی اتخاذ شده است. اگر چه در سالیان اخیر استفاده از این توافقات دو جانبه کاهش پیدا کرده است، بعضی از کشورها با مشکل منابع ارزی روبه رو هستند و سیاستهای کنترل ارز را اعمال میکنند. هنوز استفاده از این شیوه را کنار نگذاشتهاند. استفاده از توافقات و قراردادهای دو جانبه تسویه تهاتری در واقع ارتباط تنگاتنگی با کمبود منابع ارزی، اتخاذ سیاست‌های محدود کننده واردات، کنترل ارز، غیر قابل تبدیل بودن پول داخلی، و چند نرخی بودن قیمت ارز دارد. برای خواندن جملات بیشتری از کتاب بازار بین‌الملل و صادرات بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست کتاب بازار بین‌الملل و صادرات

• فصل اول: مقدمه‌ای بر بازرگانی بین‌الملل

• فصل دوم: تاریخچه بازرگانی بین‌الملل

• فصل سوم: دلایل تجارت در سطح بین‌الملل

• فصل چهارم: تجارت الکترونیک

• فصل پنجم: مراحل آغاز بازرگانی بین‌الملل

• فصل ششم: گام‌های مورد نیاز برای صادرات و واردات

• فصل هفتم پرداخت بین‌المللی

• فصل هشتم: حمل‌ونقل بین‌المللی (ترانزیت)

• فصل نهم: اسناد

• فصل دهم: تحقیقات بازاریابی و مدیریت صادرات

نظرات کاربران

Has Ema
۱۳۹۸/۱۰/۰۳

چرا به قیمت چاپی پشت جلد میدید؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۳ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۳ صفحه

قیمت:
۹۳,۶۰۰
تومان