دانلود و خرید کتاب آموزش ۰ تا ۱۰۰ سرچ کنسول گوگل (گوگل وبمستر تولز) مهرداد شه‌شناس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش ۰ تا ۱۰۰ سرچ کنسول گوگل (گوگل وبمستر تولز) اثر مهرداد شه‌شناس

کتاب آموزش ۰ تا ۱۰۰ سرچ کنسول گوگل (گوگل وبمستر تولز)

انتشارات:ناشر مؤلف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش ۰ تا ۱۰۰ سرچ کنسول گوگل (گوگل وبمستر تولز)


مهندس مهرداد شه‌شناس در کتاب آموزش ۰تا۱۰۰ سرچ کنسول گوگل (گوگل وب‌مستر تولز) به آموزش سرچ کنسول گوگل یا همان گوگل وب‌مستر تولز می‌پردازد. 

شما پس از مطالعه کامل این کتاب می‌توانید یک وب‌سایت را از ابتدا تا تنظیمات کامل و تجزیه و تحلیل گزارشات سایت بر اساس سرچ کنسول گوگل انجام دهید.

سرچ کنسول گوگل یا گوگل وبمستر تولز (Google Webmasters Tools) همانطور که از نامش پیداست، ابزاری‌ست که گوگل در اختیار وب‌مستران قرار داده است تا به مدیران سایت کمک کند که بتوانند با این دستیار هوشمند گوگل، سئوی سایت‌شان را بهبود ببخشند و از آمار ورودی سایت‌شان و مواردی از قبیل کلمات کلیدی ورودی به سایت وسایت‌هایی که به سایت مدنظر لینک داده‌اند و برخی مشکلات سئواز قبیل خطاهای مختلف که بازدید کننده سایت ممکن است با آن‌ها مواجه شود یا موتورهای جستجو از قبیل گوگل و همچنین مدیر سایت با اینگونه خطاها مواجه شوند و... را مشخص و اعلام می‌کند.

سرچ کنسول گوگل امکانات زیاد و فوق‌العاده‌ای دارد که استفاده از این امکانات می‌تواند کمک خوبی در بهبود سئوی وب‌ سایت کند

خلاصه کتاب آموزش ۰تا۱۰۰ سرچ کنسول گوگل

این کتاب با زبانی ساده و روان به آموزش، معرفی و نحوه کاربا بخش‌های مختلف ابزار قدرتمند کنسول جستجو می‌پردازد . به کمک این ابزار شما می‌توانید آمار کاملی را در خصوص وب‌ سایت خود دریافت کنید. همچنین خواهد دید که گوگل چطور سایت شما را می‌بیند، چگونه اطلاعات سایت شما را بررسی می‌کند، چگونه اطلاعات سایت بررسی‌شده را فهرست‌بندی و ذخیره می‌کند و در نهایت چگونه این اطلاعات را درنتایج جستجوی خود به کاربران نمایش می‌دهد. به کمک این گزارش‌های دقیق و راهنمایی کاربردی که گوگل توسط این ابزار در اختیار شما می‌گذارد، می‌توانید مشکلات و نقاط قوت وضعف سایت را شناسایی کرده و به این ترتیب در رتبه‌بندی سایت جایگاه بهتری را کسب کنید.

درمورد مهندس مهرداد شه‌شناس و رزیتا شه‌شناس

مهندس مهرداد شه‌شناس دارای مدرک مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار و مدیرو مؤسس وب سایت و گروه مهروز است. او هم‌اکنون بعنوان نویسنده کتب طراحی و راه‌اندازی و سئو و بهینه‌سازی وب سایت فعالیت دارند و از سال ۹۰ مدیریت گروه سئو و انفورماتیک وب‌سایت‌های مجموعه سنجش امیرکبیر به‌عهده دارند.

مهندس رزیتا شه‌شناس دارای مدرک کارشناسی کامپیوتر و عضو گروه طراحی وسئوی وب‌سایت مهرورز است و همچنین مشاور و مدرس دوره‌های طراحی وبهینه‌سازی وب‌سایت می‌باشند . وی هم‌اکنون مدیریت تولید محتوای انواع وب‌سایت‌های محبوب خبری، آموزشی و شرکتی را بعهده دارد.

جملاتی از کتاب ۰تا ۱۰۰سرچ کنسول گوگل

اینکه آدرس سایت www داشته باشد یا نداشته باشد از نظر سئو فرق نمی‌کند و تقریبا می‌توان گفت سلیقه‌ای است که طراح و مدیر سایت طبق نظر خودش www می‌گذارد یا نمی‌گذارد، درنتیجه نمی‌توان گفت از نظر سئو بهتر است سایت را با www یا بدون www ایجاد و ثبت کنیم، هر دو از نظر گوگل و سئو یکسان هستند.

نکته: بهتر است سایت با یا بدون https ثبت شود؟

بهتر است برای سایت، گواهی‌نامه امنیتی SSL تهیه و فعال نمایید و سایت را با https بالا بیاورید، از نظر گوگل و سئو نیز سایتی که https است تاثیر مثبتی در اعتبار و رتبه سایت دارد.

توجه: برای سایت وردپرسی می‌توان در مدیریت سایت، در قسمت تنظیمات، عمومی یا همگانی، آدرس سایت را بررسی کرد که به چه‌صورتی است. بهتر است در ابتدای کار وقتی که سایت را راه‌اندازی می‌کنید https و www را در این قسمت مشخص کنید که به چه صورت باشد، بعد از ایندکس سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجوگر، تغییر این قسمت باعث بروز مشکلات سئو می‌شود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۷ صفحه

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان