دانلود و خرید کتاب کسب و کار رویایی کن لنگدن ترجمه نادیا مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کسب و کار رویایی

کتاب «کسب‌ و‌ کار رویایی» نوشته‌ی کن لنگدان، به شما یادمی‌دهد که چگونه بخشی از سرمایه‌گذاری خود را با تقویت متوالی آن، به یک ورودی پردرآمد تبدیل کنید.

این کتاب یکی از کتاب‌های مجموعه «زندگی و کسب‌وکار موفق برای همه» انتشارات کهکشان دانش است.

این مجموعه که هیچ محدودیتی ازنظر تعداد عناوین کتاب ندارد؛ با ترجمه یا تألیف کتب کاربردی و متناسب با فرهنگ و اقتصاد روز به زبان ساده و برای عموم مردم قصد دارد، راه رسیدن به موفقیت در زندگی فردی و خانوادگی و اجتماعی را در کنار شیوه‌های راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای موفق نهادینه کند و فرهنگ جدیدی در کشور ایجاد کند. فرهنگ زندگی و کسب‌وکاری که از اساس، بر شیوهٔ درست و اصولی پایه‌گذاری شود و طوری نباشد که با هر بادی بلرزد یا با هر تحولی از جا کنده شود.زندگی موفق و داشتن کسب‌وکاری موفق و پول‌ساز، حق همه و در توان همه است؛ و این مهم با آموزش‌های مناسب و کتاب‌های درست و به‌روز میسر می‌شود و نه صرفاً وعده‌ و رؤیابافی و ...

«در آینده، دیر یا زود، می‌خواهید کسب‌ و کار خود را به سهام‌داران جدید به عنوان یک سرمایه‌گذاری به فروش برسانید و با این کار، خودتان را قادر به صرف زمان بیش‌تری با خانواده‌ی خود در وضعیت استقلال مالی عالی کنید؟ یا می‌خواهید معروف شوید؟ یا فقط می‌خواهید زندگی خود را بهبود ببخشید؟ هدف شما هرکدام از این موارد باشد فرقی نمی‌کند؛ در هر صورت، زمان شروع برنامه‌ریزی فرا رسیده است. حتی اگر قبل از خروج از سازمان فعلی خود، زمان زیادی داشته باشید، باید هنگام فرا رسیدن روز بزرگ، به مهارت‌ها و تجارب مورد نیاز خود بیندیشید.»

 لنگدن علاوه بر هفت ایده مهم برای تصمیم گیری قطعی درباره کسب و کار، ده ایده مهم برای برنامه‌ریزی در کسب و کار، شش ایده عالی برای تبدیل شدن به یک مشاور در کسب و کار، چهار ایده بزرگ برای برای داشتن یک دفتر کار رویایی، پنج ایده برای تامین مالی کسب و کار، چهار ایده برای قابل دسترس کردن کسب و کار، چهار ایده برای در تماس بودن شما با بازار، هفت ایده برای کمک به مشتری برای داشتن خرید منطقی، شش ایده بزرگ برای فروش محصولات و خدمات گران‌قیمت کسب و کار، پنج ایده مهم برای مدیریت اعتبار شما، پنج ایده برای اداره موثر هیئت مدیره، ده ایده برای ساخت کسب و کار خرده‌فروشی رویایی، ده ایده برای خلق رویایتان، شش ایده برای ایجاد طرح‌های خلاقانه، هشت ایده برای رشد و فراگیری و سه ایده برای خلق امپراطوری رویایی شما در این کتاب پیشنهاد می‌دهد. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۳۴۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان