دانلود و خرید کتاب مدیریت آرامش اولریک اشمیت ترجمه منصور متین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت آرامش اثر اولریک اشمیت

کتاب مدیریت آرامش

انتشارات:انتشارات مرسل
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت آرامش

مدیریت آرامش، راهنمای قربانیان آسیب‌های اجتماعی نوشته اولریک اشمیت و کیت دیویدسن است. این کتاب بر بازگرداندن آرامش به زندگی قربانیان بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی تمرکز دارد.

عنوان اصلی این کتاب زندگی پس از خودزنی است که مترجم برای تقویت بار مثبت آن، تغییرش داده است.

درباره کتاب مدیریت آرامش

اولریک اشمیت و کیت دیویدسن در این کتاب درباره بحران و دلیل این که خیلی از افراد در مواقع بحرانی به خود صدمه می‌‌زنند سخن گفته‌اند. آنها در این کتاب به شما آموزش می‌دهند که در لحظه‌های بحرانی زندگی چه رویکرد و روشی را پیش بگیرید و چگونه از پس سختی‌ها، دردها و مشکلات ناشی از آسیب روحی برآیید. آنها در این اثر راهکارهایی هم برای شناخت روحیات مطرح کرده‌اند که شما با کمک آنها بتوانید روحیات خود را بهتر بشناسید و راه‌هایی که باعث تغییر طرز نگاه و تفکر شما میشوند را راحت‌تر بیابید. دوفصل پایانی کتاب هم به نقش پررنگ اطرافیان و دوستان در گذر از بحران اشاره کرده‌ است.

خواندن کتاب مدیریت آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب به کسانی پیشنهاد می‌شود که به تازگی درگیر یک بحران اجتماعی یا روحی در زندگی خود بوده‌اند یا هستند و همچنین به کسانی که در موقعیت‌های چالش‌زای اجتماعی، خانوادگی یا روانی زندگی می‌کنند و می‌خواهند از بروز آسیب جلوگیری کنند.

جملاتی از کتاب مدیریت آرامش

شناسایی افکار پریشان را بیاموزید. صرف اینکه یکی از دوستان شما متقاعد شود که انگلستان جام جهانی بعدی را خواهد برد، این اتفاق نخواهد افتاد. در واقع، احتمال ضعیفی هست که این پیش‌بینی تحقق پیدا کند. شاید فکر کنید که این حرف واضح و مسلّم است، اما وقتی نوبت به افکاری از قبیل زیر برسد، شاید راحت‌تر آنها را به‌عنوان حقایق بپذیرید: «من کاملاً بی‌ارزشم»، «هیچ‌کس مرا دوست ندارد»، «به هیچ‌کس نمی‌توانم اعتماد کنم»، «زندگی من همیشه در بدبختی و تنهایی بوده است، هیچ آینده‌ای ندارم»، یا «بدون همسرم نمی‌توانم زندگی کنم، پس باید بمیرم». با این‌همه، اگر یکی از بهترین دوستان شما دربارهٔ خود، زندگی و آینده‌اش چنین حرف‌هایی بگوید، شما بدون هیچ زحمتی پی می‌برید که او وضع روحی مناسبی ندارد و البته که آدم بی‌ارزشی نیست. شما می‌توانید به او کمک کنید تا به یاد بیاورد که زندگی‌اش همیشه در بدبختی و تنهایی نبوده است و او باید روزهای بسیار خوبی را که با همدیگر بوده‌اید به یاد بیاورد. بنابراین، مشکل واقعی همان وقتی است که بخواهید افکار آشفتهٔ خود را کشف کنید.

فهرست کتاب مدیریت آرامش

توضیحات مترجم

هشدار بهداشتی مهم

فصل اول: شروع کار

فصل دوم: هنگام بحران چه باید کرد؟

فصل سوم: بیاموزید که مشکلات خودتان را حل کنید.

فصل چهارم: راه تغییر طرز فکر خود را بیاموزید.

فصل پنجم: کمی بیشتر فکر کنید

فصل ششم: وظیفهٔ اقوام و دوستان شخص

ضمائم: کاربرگ‌هایی برای نوشتن

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۳۲۲٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان