دانلود رایگان کتاب از باطن امور منصور متین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از باطن امور اثر منصور متین

کتاب از باطن امور

نویسنده:منصور متین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از باطن امور

منصور متین در کتاب باطن امور از سبک اصیل زندگی می‌گوید. بدون شک این سبک اصیل که در سایه تامل بر خود و حیات پیرامونمان، ایجاد می‌شود به تداوم زندگی در این کره خاکی منجر می‌شود.


درباره کتاب باطن امور

زندگی بر روی کره خاکی در سال‌های اخیر با بی‌نظمی عجیبی همراه است. خشکسالی، غضب طبیعت بر آدمیان، رشد مهار نشدنی جمعیت، وجود میانسالاتی مدعی دانایی، جوانان تحصیلکرده و ناراضی، افایش هر روزه فاصله طبقاتی، رشد تروریسم، آدمکشی و ... . منصور متین در کتاب باطن امور از چالش‌های یاد شده می‌گوید و تاکید می‌کند: در چنین شرایطی ما نیازمند آن هستیم که به خود و حیات پیرامونمان تامل کنیم. باید فرصت حضور در این عالم را قدر بدانیم. ما باید همچون یک انسان اخلاق‌مدار در این عالم هستی رفتار کنیم؛ بدون شک این نوع عملکرد تاثیر خود را بر اعماق و باطن حیات جهانی می‌گذارد. بدون شک اگر هرکدام از ما قدمی در این مسیر برداریم، آینده‌ای بهتر پیش روی جهانیان خواهد بود که حاصل خودسازی و خودتنظیمی برای آینده‌ای بهتر است.

خواندن کتاب باطن امور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

مطالعه کتاب باطن امور را به علاقمندان فلسفه، جامعه‌شناسی و انواع دانش‌های معنوی پیشنهاد می‌کنیم.

جملاتی از کتاب باطن امور

جوان هم جوان‌های قدیم؛ انار، انارهای قدیم!... منظور اینکه، طراوت و تازگی طبیعی از زندگی زائل شده است؛ و پس این ظاهر خیره‌کننده و گول‌زننده کثرت‌ها، نمی‌توان باطنی برای آن متصور شد. آدمیزاد که خود ذاتا عجول و ظلوم خلق شده بود، در شتاب‌زدگی چنین کثرت‌هایی استحاله گردیده و از ماهیت راستین زندگی غافل می‌شود. ماهیت راستین زندگی همان حرکت معنادار و غایت‌مندی است که در الگوی کلی رفتار ما قابل شناسایی است. علامت آشنایی با این باطن که بسیاری از ما متظاهرانه خود را تشنه آن می‌پنداریم، آداب و اعمال هر کسی است. لازمه نفوذ در این باطن و بارورمند شدن به آن نیز مستلزم سه کار است: اول، تماشاگری روندها و فرآیندهای تغییر؛ دوم بلندنظری در چشم‌انداز زندگی و میل به غایت‌شناسی امور؛ و سوم پایبندی به مرام و مسلکی اصیل.

برای مطالعه‌ی جمله‌های بیشتری از کتاب باطن امور، بخش نمونه کتاب را رایگان دانلود کنید.

فهرست مطالب کتاب باطن امور

• از باطن سنگ و گیاه

• از ﺑﺎﻃﻦ ﺣﯿﻮان ﺗﺎ ﺑﺎﻃﻦ آدﻣﯽ

• باطن‌گرایی فطری آدمیزاد

• باطن‌گرایی جوامع بشری

• آشنایی با باطن امور

• باطن‌گرایی در مشرق و مغرب زمین

• روزگار باطن گریزی

• ام‌المسائل روزگار ما

• آینه تاریخی دهر اندیشی

• جمع بندی

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

حجم

۴۸۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۲ صفحه

قیمت:
رایگان