دانلود و خرید کتاب استقلال مالی (خلاصه کتاب) رابرت کیوساکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب استقلال مالی (خلاصه کتاب)

در این میکروکتاب، رابرت کیوساکی از ۶ قدمی می‌گوید که با همسرش از بی‌خانمانی تا استقلال مالی پیموده‌اند. اینکه چطور از یک کارمند یا خویش‌فرما به یک کارآفرین یا سرمایه‌گذار تبدیل شویم. چطور در این مسیر دارایی‌های واقعی خود را افزایش دهیم و از بدهی‌های خود بکاهیم. رابرت همچنین به طور مفصل مدل چهار وجهی گردش پول خود را معرفی و آموزش می‌دهد تا با واقعیت‌های کسب درآمد بیشتر آشنا شوید. اگر دانش استقلال مالی را یاد بگیرید، متوجه می‌شوید که چقدر سریع دنیای شما تغییر خواهد کرد پس با ترس‌ها و تردید‌های خود روبرو شوید و مطمئن باشید با مطالعه این میکروکتاب درهای دنیاهای جدیدی به رویتان باز خواهد شد. یادتان باشد وقتی کارمند هستید وظیفه شما به جای ثروتمند کردن خودتان، ثروتمند کردن دیگران است. رابرت کیوساکی دوران کودکی جالبی داشته و از تجربه دو پدر بهرمند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوستِ صمیمی‌اش که بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خودساخته شود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود. اولین و معروف ترین کتاب وی پدر پولدار پدر فقیر است که به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد اما او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارایه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است.
معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

DrMilad.KH
۱۳۹۸/۱۰/۲۸

چقدر باشکوه! میکروکتاب نشان داد چگونه میتوان باصرف زمان کمتر از یک ساعت،چندین ماه شکست را عقب زد! کتابی فوق العاده کاربردی👌

pourian
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

بهتر از اونی بود که فکر میکردم. برا من که رشته تحصیلیم بازاریابیه، راحت و قابل فهم بود

حسنک وزیر
۱۳۹۸/۰۶/۱۹

عالیه ، مخصوص کسایی که میخوان بدونن توی کدوم ۴ وجهی مالی هستن، و یا دوست دارن باشند(کارمند، خویش فرما، کار افرین، سرمایه گذار)🤔

Ramin
۱۴۰۲/۰۱/۰۱

خلاصه ی این کتاب خلاصه اینه که پول در اقتصاد یک وسیله برای پرداخت بدهی است نه سرمایه گذاری. میگه اکثر ثروتمندان جهان ۷۰ درصد درآمد خود را از طریق سرمایه گذاری به دست می آورند و توصیه میکنه که

- بیشتر
Majidg72
۱۳۹۹/۰۶/۱۸

خیلی عالی هست

رسول شمس
۱۳۹۸/۰۷/۲۳

درود بر شما عالیه

Ruhollah khani
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

حتما گوش کنید

امیر$
۱۴۰۲/۱۰/۲۱

کتاب نسبتا خوبی بود . قسمت های مهم را خلاصه کرده بود و به حاشیه نمی رفت . تشکر از تاقچه.

Yasin Kurd
۱۴۰۱/۱۰/۱۶

صوتی این کتاب در یوتیوب دیدم خیلی عالی بود خواستم خودمم یه بار بخونم اصلا زمین تا اسمان با اون فرق داره مترجم خیلی زیاد خلاصه کرده ینی چیزی از اون کتاب نمونده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷)
الزاما آنهایی که سخت کار می‌کنند پولدار نمی‌شوند و برای کسب ثروت باید درست «فکر» کرد و نباید دنباله روی دیگران بود. صرف خرید سهام و صندوق‌های بورسی مثل افراد موفق شما را ثروتمند نمی‌کند. افراد فکر می‌کنند اگر سخت کار کنند و پول بیشتری دربیاورند و مثل ثروتمندان خانه بزرگ و لوازم لوکس داشته باشند، پولدار می‌شوند اما ثروتمندان واقعا اینطوری نیستند.
ایمان
در کودکی هر دو پدرم می‌گفتند که به دانشگاه برو و مدرک بگیر اما پس از پایان دانشگاه نصیحت‌هایشان تغییر پیدا کرد. یکی می‌گفت به دنبال شغلی با امنیت مالی و حقوق و بیمه مناسب برو و دیگری می‌گفت که به دنبال تاسیس شرکت خودت باش.
AliDarvish
پدر پولدارم به من یاد داد که سود واقعی زمانی است که می‌خریم نه در زمان فروش. برای همین در زمان خرید باید مطمئن باشیم که معامله به سود ماست. او می‌گوید تنها چیزی می‌تواند دارایی باشد که بتوانید ۱۰۰ هزار تومان بخرید و ۲۰۰ هزار تومان بفروشید.
radin
یادتان باشد که ملاک دانش مالی درآمد زیاد نیست! بلکه آن کسی که پس‌انداز بیشتری دارد و با پس‌انداز خود شروع به سرمایه‌گذاری‌های موفق می‌کند، دانش مالی بیشتری دارد. وقتی دانش مالی کسب کنیم متوجه می‌شویم خانه بزرگتر جزو ثروت و دارایی ما نیست بلکه بدهی است.
کاربر479065
در گذشته، هنری فورد صاحب کارخانه‌های خودروسازی فورد را متهم به بی‌عقلی می‌کردند. برای همین یک روز او جلسه‌ای با آنها برگزار کرد و گفت هر سوالی که دارید بپرسید تا من جواب دهم. آنها هرکدام سوالی پرسیدند و درآخر سر، فورد تلفن خود را برداشت و از مشاوران خود جواب آنها را پرسید و به افراد گفت! فورد می‌گفت من ترجیح می‌دهم افراد باهوش تحصیل‌کرده‌ای که پاسخ چنین سخن‌هایی را می‌دانند استخدام کنم و خودم وقت آزاد کافی برای برای کارهای مهم‌تر داشته باشم کارهایی مانند اندیشیدن! چون اندیشه یکی از سخت‌ترین کارهاست و مردمان کمی خود را درگیر آن می‌کنند.
Rmin
پدر فقیر من همیشه در سمت چپ این چهاروجهی بود او می‌گفت برو مدرسه، خوب درس بخوان و شغل خوب پیدا کن. خود او در آخر رئیس آموزش و پرورش ایالت هاوایی شد. اما پدر پولدار من تحصیل نکرده بود و می‌گفت برو مدرسه، درس بخوان و کسب و کار خودت را راه بیانداز و یک سرمایه‌گذار موفق باش.
نوبخت۹۳۹
. اگر پول و زمان زیادی دارید، سراغ سرمایه‌گذاری بروید اما اگر آنها را ندارید بهترین گزینه برای شروع، کارآفرینی است. چون تجربه و دانشی که در مسیر کارآفرینی پیدا می‌کنید در آینده به سرمایه‌گذاری شما کمک بسیار زیادی می‌کند و در آینده دید کامل‌تری نسبت به ساختار شرکت‌ها پیدا می‌کنید.
ایمان

حجم

۶۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۶۰٫۹ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان