دانلود و خرید کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید رابرت کیوساکی ترجمه سمانه فلاح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید اثر سمانه  فلاح

کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید

معرفی کتاب جوان و پولدار بازنشسته شوید

«جوان و پولدار بازنشسته شوید» یکی دیگر از کتاب‌های رابرت کیوساکی، نویسنده توانای حوزه موفقیت در کسب و کار است. او در این اثر با شما درباره مطلب جذاب دیگری دردنیای کسب و کار صحبت می‌کند. این که چگونه کار کنید تا به جای بازنشسته شدن در دوران پیری در حالی که دیگر ناتوان شده‌اید، در زمان جوانی و در اوج ثروتمندی بازنشسته شوید تا بتوانید به ایده‌آل‌ها و علایق شخصی‌تان برسید:

«در این کتاب، شما درمی‌یابید که چگونه همسرم، کیم و من در سنین جوانی ثروتمند و بازنشسته شدیم. دلیل اصلی این بود که ما غرق در قرض و بدهی‌های بودیم اما از نوع خوب و سازنده آن. همین بدهی‌های ما بودند که ما را به کسب پول و سرمایه زیاد رساندند و از نظر مالی ما را آزاد ساختند. به عبارت دیگر، ما از اهرم بدهی‌های خوب استفاده کردیم و به جای اینکه در ترس و وحشت روزگار خود را بگذرانیم تلاش کردیم تا روش بهینه‌سازی آن را با تمام توان خود بیاموزیم. در حقیقت توجه دقیق و بی‌اندازهٔ ما به این اهرم بود که ما را از لحاظ مالی آزاد و قدرتمند ساخت.»

با کیوساکی و ترفندهای موفقیت او در کسب و کار همراه باشید.

معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظرات کاربران

صبیه
۱۳۹۹/۰۲/۰۳

بسیار ساده مطالبی که هر کسی برای سرمایه گذاری اول باید اونها رو بدونه توضیح داده شده.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲۸)
افرادی که از قدرت ذهن خود به جای قدرت ماهیچه و یا بازوی خود استفاده می‌کنند برندگان واقعی این دنیا هستند.
صابر
از نظر من سن افراد اصلاً مهم نیست و آنچه که مهم است مفهوم زندگی و تلاش است که چه نتیجه‌ای برای ما خواهد داشت.
صابر
دلیل اینکه افرادی زیادی آنچه را که می‌خواهند انجام دهند رها می‌کنند، این است که چون هرگز به سؤال "چرا" خود پاسخ قاطع و محکمی نداده‌اند.
صابر
در هر لحظه هیچ‌کس مهم‌تر از شخص مقابل شما نیست. لحظه حال را با او بگذرانید.
صابر
با چیزهای کوچک شروع کنید اما آرزوهای بزرگ داشته باشید.
صابر
بسیاری از مردم تصور می‌کنند که باید قبل از انجام هر کاری میزان ریسک را برای فعالیتی که هنوز آغاز نکرده‌اند اندازه‌گیری کنند. این کار از نظر آنها نوعی هوش مالی به حساب می‌آید. به عبارت دیگر، ما باید به جای اینکه بلافاصله پس از شنیدن هر چیزی بهانه بیاوریم و از ریسک و نشدن‌ها حرف بزنیم، صرف‌نظر از نوع فعالیت و تجارت‌مان، میزان سود و زیان را به نسبت مساوی برای خود تعیین کنیم. با این کار ما می‌توانیم استراتژی‌های خود را نیز مشخص نماییم و حدس بزنیم که پس از چند بار شکست خوردن قادر خواهیم بود به موفقیت دست یابیم.
صابر
نه تنها یک شخص فقیر طرز فکر فقیر و ضعیفی دارد بلکه ظرفیت وجودی او نیز فقیر است و بضاعت و توانایی حفظ خیلی از مباحث زندگی به ویژه پول را نیز نخواهد داشت.
صابر
گران‌ترین و با ارزش‌ترین مشاوره را نیز باید به صورت رایگان دریافت کرد.
صابر
هرگز این جمله را تحت هیچ شرایطی بر زبان نیاوریم: من نمی‌توانم چنین پولی را بپردازم. پدر تأثیر این جمله بر روح و ذهن افراد را بسیار بالا و مخرب می‌دانست و در پسِ آن درس دیگری به ما می‌داد: آنچه که تو می‌اندیشی حقیقت واقعی توست.
صابر
انسانها همانی هستند که بر زبان می‌آورند.
صابر

حجم

۵۳۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

حجم

۵۳۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۶ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان