دانلود و خرید کتاب سراج وحی سعید لاهوتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سراج وحی اثر سعید لاهوتی

کتاب سراج وحی

نویسنده:سعید لاهوتی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سراج وحی

«سراج وحی» خلاصه و چکیده مباحثی دینی با موضوعات گوناگون اعم از تفسیر قرآن و موضوعات اخلاقی و اعتقادی است که سال‌های قبل از انقلاب توسط یکی از اساتید مسلم ولی گمنام علوم عقلی و نقلی ویکی از مفسرین دقیق و عمیق ولی بی نام و نشان برای جمعی محدود گفته شده است. آن فقید سعید مرحوم میرزا عبدالکریم تهرانی (ملقب به روشن) بودند و افاضات ایشان در اواخر عمر محدود به همین جلسات بوده است. نویسنده که در آن سالها افتخار حضور در این جلسات هفتگی را به مدت تقریبا سه سال داشته، سال‌های بعد بر آن شده که بخشی از آنچه را شنیده به رشته تحریر در آورد.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
گذشته را باید باز کرد و لحظه به لحظه آن را مطالعه نمود، هرکس باید با دیدهٔ انصاف و به دور از خودبینی گذشته‌اش را یعنی فیلم گذشته‌اش را با دور آهسته ببیند. از گذشته باید درس گرفت.
حکیمی
وقتی شما می‌خواهید مدرسه‌ای باز کنید و گروهی از کودکان معصوم را از اول قبل از در غلطیدن به فساد زندگی قرن بیستم، نجات داده و آنها را با معارف الهی آشنا کنید و بعد هزار جور دوندگی و بیچارگی بالاخره وزارت آموزش و پرورش به شما جواز نمی‌دهد، این جواز ندادن همان گفتن لاقتلنّک است، مگر حتماً باید وزیر آموزش و پرورش به شما تیراندازی کند؟
حکیمی

حجم

۴۰۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۸۳ صفحه

حجم

۴۰۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۸۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۵۰۰
تومان