دانلود رایگان کتاب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان

کتاب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان

انتشارات:طاقچه
امتیاز:
۴.۶از ۱۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان

قانون جامع حمایت از حقوق معلولان در تاریخ ۱۳۸۳/۲/۱۶ تصویب شد. این قانون شانزده ماده و بیست و چهار تبصره دارد که متن آن برگرفته از وبگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. در ماده ۱۰ این قانون آمده است: میزان کمک هزینه (یارانه) پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیر دولتی (روزانه و شبانه روزی) بابت نگهداری، خدمات توان بخشی و آموزشی و حرفه آموزی معلولان همه ساله با در نظر گرفتن نرخ تمام شده خدمات و تورم سالانه مشترکا توسط سازمان بهزیستی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزارت بازرگانی تهیه و قبل از خرداد ماه هر سال به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

نظرات کاربران

کاربر 7654668
۱۴۰۲/۱۰/۰۶

از نظر من همه انسان ها بخوانند.

کاربر ۶۱۱۹۶۰۱
۱۴۰۲/۱۰/۱۶

عالی بود من خودم عاشق رشته ی حقوق هستم و با این کتاب علاقه ی بیشتری به حقوق دارم من بهش 999999امتیاز می دم. 👍🏻

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
 اختصاص حداقل شصت درصد (۶۰%) از پست‌های سازمانی تلفنچی (اپراتور تلفن) دستگاه‌ها، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی به افراد نابینا و کم بینا و معلولان جسمی، حرکتی.
مادربزرگ علی💝
 همسرانی که زن ناتوان و معلول خود را سرپرستی می نمایند مادامی که سرپرستی همسر ناتوان و معلول را برعهده داشته باشند از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف می‌گردند.
Sajjad
- افراد تحت سرپرستی معلولان با معرفی سازمان بهزیستی کشور تحت پوشش بیمه خدمات درمانی و معلولان تحت پوشش بیمه خدمات درمانی و بیمه مکمل درمانی قرار می‌گیرند.
Sajjad
 معلولان می توانند در استفاده از امکانات ورزشی، تفریحی، فرهنگی و وسایل حمل و نقل دولتی (مترو، هواپیما، قطار) از تسهیلات نیمه بها بهره مند گردند.
Sajjad
ج- پرداخت تسهیلات اعتباری به واحدهای
کاربر ۳۸۵۵۵۰۱

حجم

۷٫۹ کیلوبایت

حجم

۷٫۹ کیلوبایت

قیمت:
رایگان