دانلود رایگان کتاب قانون حمایت از کودکان و نوجوانان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون حمایت از کودکان و نوجوانان

کتاب قانون حمایت از کودکان و نوجوانان

معرفی کتاب قانون حمایت از کودکان و نوجوانان

قانون حمایت از کودکان و نوجوانان ۹ ماده دارد که در سال ۱۳۸۱ به تصویب شورای نگهبان رسید. متن این قانون برگرفته از وبگاه مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی است. ماده ۴ این قانون می‌گوید: هرگونه صدمه و اذیت و آزار و شکنجه جسمی و روحی کودکان و نادیده‌گرفتن عمدی سلامت و بهداشت روانی و جسمی و ممانعت از تحصیل آنان ممنوع و مرتکب به سه ماه و یک روز تا شش ماه حبس و یا تا ده میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۱۰) ریال جزای‌نقدی محکوم می‌گردد.

نظرات کاربران

melina
۱۴۰۰/۰۹/۰۵

یعنی لعنت به این قانونایی که تصویب میکنید،بابا مگه نمیگید کودکان و نوجوانان آینده سازان این مملکتند،خب یعنی یه نفر با یه بچه هرکاری خواست بکنه بعد پونصد هزارتومن جریمشو بده،دوباره همون کارارو بکنه.تف به این قوانین که بجای اینکه

- بیشتر
fmub
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

خیلی بد کودکان آزار میبینند و قانون یک میلیون پول میگیره واقعا که

123456
۱۳۹۹/۰۳/۳۰

سلام من شادی هستم و تازه با کتاب خواندن انس گرفتم به طوری که اگر عصبانی باشم و احوالم خوب نباشد به کتاب خواندن ارام میشوم و این نرم افزار برای من بسیار عالی است ممنون از نرم افزار تون

- بیشتر
sa_Abbaasi
۱۴۰۰/۰۲/۰۶

خوندن این کتاب خوبه ولی درباره‌ی این کتاب نه تو ایران متاسفانه برای کودکان ارزشی قائل نیستن در صورتی که کودکان نسل آینده هستن و اگه نباشن یا آسیب ببینن نسل آینده از بین یا خراب میشه

محمد مصطفی سهرابی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱

ممنون از اطلاع رسانی که اینچنین قانون ضعیفی داریم. الان سال ۱۴۰۰ است قیمت ها نسبت به سال تصویب قانون افزایش داشته. سکه حدود ۵۰ هزار تومان الان کم کم ۱۰ میلیون تومان . در تعجبم مگر همه قرار نبود

- بیشتر
کتاب ها کتاب ها کتاب ها
۱۴۰۰/۰۹/۱۳

بخونید بخونید ببینین ما بچه ها چقدر ارزش داریم 😑😑😑😑😡😤😭

کتابخوار
۱۴۰۰/۱۲/۲۹

واقعا مسخره ست دیگه به من ثابت شد که هیچ ارزشی توی این مملکت ندارم همون اَزَمون حمایت نکنین سنگین تره 😑😑

Mr_MohammaD_R
۱۳۹۹/۰۲/۱۴

خوب بود 😑😐

mahsa_karkhaneh@
۱۳۹۹/۱۰/۳۰

کتاب زیاد قشنگی نیست

آرمی ای که اکسوال هم بود 😐💔
۱۴۰۱/۰۶/۲۸

واقعا مرسی از اینهمه ارزش میدین بهمون 😐💔

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۹)
ماده ۲ - هر نوع اذیت و آزار کودکان و نوجوانان که موجب شود به آنان صدمه‌جسمانی یا روانی و اخلاقی وارد شود و سلامت جسم یا روان آنان را به مخاطره اندازدممنوع است.
کاربر ۱۴۲۷۰۹۴
ماده ۴ - هرگونه صدمه و اذیت و آزار و شکنجه جسمی و روحی کودکان و نادیده‌گرفتن عمدی سلامت و بهداشت روانی و جسمی و ممانعت از تحصیل آنان ممنوع ومرتکب به سه ماه و یک روز تا شش ماه حبس و یا تا ده میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۱۰) ریال جزای‌نقدی محکوم می‌گردد.
Aramesh
ماده ۳ - هرگونه خرید، فروش، بهره‌کشی و به کارگیری کودکان به منظور ارتکاب‌اعمال خلاف ازقبیل قاچاق، ممنوع و مرتکب حسب مورد علاوه بر جبران خسارات وارده‌به شش ماه تا یک سال زندان و یا به جزای نقدی از ده میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۱۰) ریال تا بیست میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۲۰) ریال محکوم خواهد شد. ماده ۴ - هرگونه صدمه و اذیت و آزار و شکنجه جسمی و روحی کودکان و نادیده‌گرفتن عمدی سلامت و بهداشت روانی و جسمی و ممانعت از تحصیل آنان ممنوع ومرتکب به سه ماه و یک روز تا شش ماه حبس و یا تا ده میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۱۰) ریال جزای‌نقدی محکوم می‌گردد.
helya.B
هر نوع اذیت و آزار کودکان و نوجوانان که موجب شود به آنان صدمه‌جسمانی یا روانی و اخلاقی وارد شود و سلامت جسم یا روان آنان را به مخاطره اندازدممنوع است.
HP
مهدی کروبی رئیس مجلس شورای اسلامی
سپیده دم اندیشه
ماده ۱ - کلیه اشخاصی که به سن هجده سال تمام هجری شمسی نرسیده‌اند ازحمایت‌های قانونی مذکور در این قانون بهره‌مند می‌شوند.
helya.B
هرگونه صدمه و اذیت و آزار و شکنجه جسمی و روحی کودکان و نادیده‌گرفتن عمدی سلامت و بهداشت روانی و جسمی و ممانعت از تحصیل آنان ممنوع ومرتکب به سه ماه و یک روز تا شش ماه حبس و یا تا ده میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۱۰) ریال جزای‌نقدی محکوم می‌گردد.
HP
ماده ۱ - کلیه اشخاصی که به سن هجده سال تمام هجری شمسی نرسیده‌اند ازحمایت‌های قانونی مذکور در این قانون بهره‌مند می‌شوند.
hadiseh_nayeri86
ماده ۳ - هرگونه خرید، فروش، بهره‌کشی و به کارگیری کودکان به منظور ارتکاب‌اعمال خلاف ازقبیل قاچاق، ممنوع و مرتکب حسب مورد علاوه بر جبران خسارات وارده‌به شش ماه تا یک سال زندان و یا به جزای نقدی از ده میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۱۰) ریال تا بیست میلیون (۰۰۰ ۰۰۰ ۲۰) ریال محکوم خواهد شد.
wwwoxzza

حجم

۴٫۶ کیلوبایت

حجم

۴٫۶ کیلوبایت

قیمت:
رایگان