دانلود و خرید کتاب پنجره ای به نمایش و نمایشنامه عروسکی اسماعیل همتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنجره ای به نمایش و نمایشنامه عروسکی اثر اسماعیل همتی

کتاب پنجره ای به نمایش و نمایشنامه عروسکی

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پنجره ای به نمایش و نمایشنامه عروسکی

«پنجره‌ای به نمایش و نمایشنامهٔ عروسکی» کتابی به قلم اسماعیل همتی است که گزیدهٔ مباحث یکی از کارگاه‌های او درباره «نمایشنامه‌نویسی عروسکی» را دربر دارد. این کتاب مروری بر تاریخچه نمایشنامه عروسکی دارد و عروسک‌های نمایشی را معرفی می‌کند .نمایشنامه عروسکی و اصول آن، اهمیت روایت در نمایشنامه عروسکی و آفرینش طرح و داستان در نمایشنامه عروسکی، مباحث دیگر این کتاب هستند.

نظرات کاربران

نیلوفر
۱۳۹۹/۰۸/۰۹

ابتدای کتاب با معرفی دقیق و کامل عروسک های نمایشی ،میانه کتاب تکرار زیاد مطالب ، و پایان کتاب رو خیلی مثال درباره شخصیت های نمایش و فضا و مکان و.... و البته قصه زیبای کلاغ و طاووس در کل کتاب

- بیشتر
Zahra Hosseini
۱۳۹۹/۰۹/۱۷

برای من مفید نبود راستش. شاید برای کسی که به کلی هیچ شناختی از داستان و نمایشنامه نداشته باشه بتونه فوایدی داشته باشه. در کل می تونم بگم جنبه عملکردی چندانی نداره. صرفا آشنایی با مفاهیمی هست برای فردی که

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
عروسک نمایشی؛ وظایف و کاربردهایش یک عروسک نمایش وظایف و کارکردی دارد که عروسکهای دیگر یا ندارند یا از آنها چنین انتظاری نیست. کارکردی مانند سرگرم کردن، آموزش دادن، خلاقیت برانگیختن، و از همه مهمتر یک «شخصیت» شدن.
نیلوفر
«عروسک نمایشی جسم بی‌جانی است که ذهن همانندپندار ما به آن جان، دستهای ما به آن حرکت، و زبان ما به آن سخن‌گویی می‌بخشد تا در دنیای واقعی یا خیالی ما، با ما یا با موضوعها و شخصیتهای مورد نظر ما به کنش‌ورزی بپردازد.
نیلوفر
«عروسک موجودی است غیر بشری، با موقعیت‌های بشری»؛
نیلوفر

حجم

۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۷۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳,۰۰۰
تومان