دانلود و خرید کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید وین دایر ترجمه فریبا سبز چمنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید اثر وین دایر

کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

نویسنده:وین دایر
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۴.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روابط عاشقانه برقرار کنید

وین دایر در کتاب «روابط عاشقانه برقرار کنید» برای شما از عشق بدون شرط سخن می‌گوید. این که اگر بدون قیدوشرط عشق بورزید، آنچه از کائنات و روابط خود با دیگر انسان‌ها بدست می‌آورید با هیچ موهبتی قابل مقایسه نخواهدبود: «عشق و آرامش، عشق بدون شرط و آرامش واقعا دست در دست هم دارند. و وقتی این خصوصیت را کسب کردید، و چیزی که در اینجا به شما پیشنهاد می‌کنم این است که اگر این را تمرین کنید متوجه می‌شوید که بهتر می‌خوابید بهتر می‌خورید، ناخودآگاه از بدن خود بهتر مواظبت می‌کنید، سموم دیگر برای شما مهم نیستند، نرمش چیزی می‌شود که انجام می‌دهید زیرا با بدنتان بر اساس عشق بدون شرط رفتار می‌کنید و آن را تقاضا می‌کند و آن را تشویق می‌کند و آن را می‌خواهد. نمی‌خواهد افسرده باشد نمی‌خواهد اضافه وزن داشته باشد، نمی‌خواهد مواد مصرف کند، نمی‌خواهد بی حال باشد، می‌خواهد روان باشد زیرا انرژی کیهانی که همه چیز را به کار می‌اندازد روان است متوقف نمی شود. آن انرژی متوقف نمی‌شود، ساکن نیست روان است. وقتی شروع می‌کنید به انجام دادن این کارها و این تغییرات شروع می‌کنند به ایجاد شدن اتفاقی که می‌افتد این است که موفقیتی که فکر می‌کردید نمی‌توانید بدست آورید نیز جریان می‌یابد.»
معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

nejabat
۱۳۹۹/۰۲/۲۰

با سلام وارادت کتاب به من هدیه شده،دررجوع بعدی برای مطالعه،سایت به من پیام میده که کتاب رو حذف کن مجددا نصب کن که شامل هزینه است..درخواست پیگیری دارم.تشکر

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
با افراد آنگونه رفتار کن که دوست داری با تو رفتار کنند.
مهدی صفوی

حجم

۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

حجم

۶۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۷ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان