دانلود و خرید کتاب ۷ پهلوان پیر، ۸ پسر جوان داوود غفارزادگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ۷ پهلوان پیر، ۸ پسر جوان

«۷ پهلوان پیر، ۸ پسر جوان» درباره پهلوان سالخورده‌ای است که در جوانی ورزش باستانی کار می‌کرده‌است. نوه با استعداد و باهوش او همه اطلاعات مربوط به ورزش باستانی پدربزرگش را در یک وبلاگ برای علاقه‌مندان این رشته جمع‌آوری می‌کند. پدربزرگ پس از سال‌ها ورزش و کارهای خیر و خداپسندانه دچار آرتروز شده و دست از ورزش برمی‌دارد اما به نوه‌اش و همه جوانان توصیه می‌کند به دنبال ورزش بروند و آن را رها نکنند. داوود غفارزادگان بیش از بیست سال است که برای بزرگسالان و نوجوانان می‌نویسد و تاکنون آثاری همچون «فال خون»، «ما سه نفر هستیم»، «راز قتل آقا میر»، «سنگ اندازان غار کبود»، «پرواز درناها»، «آواز نیمه شب» و «شب ایوب» را به چاپ رسانیده‌است.

نظرات کاربران

میـمْ.سَتّـ'ارے
۱۳۹۸/۱۰/۲۷

نویسنده شلم شوربایی پخته که فقط خودش متوجه میشه چیه... البته شاید خودش هم متوجه نیست چیه.😐 داستان پدربزرگِ پهلوان و نوه ای که به تازگی علاقه مند به ورزش باستانی شده. پدربزرگ پا درد داره و برای معالجه قرار هست همراه با

- بیشتر
meisam papi
۱۳۹۷/۰۵/۱۳

به باورم خط داستانی کتاب خوب است اما مناسب نوجوانان نیست و انگار نویسنده فراموش کرده برای چه گروه سنی می نویسد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
پدربزرگ می‌گوید: ورزش‌کارهای خوبی‌اند، اما مرشد ندارند. پسرک می‌گوید: اتفاقاً چرا، مربی‌های خیلی خوبی دارند. پدربزرگ می‌گوید: گفتم مرشد، نه مربی. ورزش که فقط زور بازو و فن نیست. اصل کاری‌اش یه چیز دیگه است.
میـمْ.سَتّـ'ارے

حجم

۴۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۴۵۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۰۰۰
۱۳,۳۰۰
۳۰%
تومان