دانلود و خرید کتاب درس آزمون جراحی (۴) بر اساس جراحی شوارتز ۲۰۱۵ جابر حاتم
کتاب درس آزمون جراحی (۴) بر اساس جراحی شوارتز ۲۰۱۵ اثر جابر حاتم

کتاب درس آزمون جراحی (۴) بر اساس جراحی شوارتز ۲۰۱۵

نویسنده:جابر حاتم
انتشارات:تیمورزاده
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درس آزمون جراحی (۴) بر اساس جراحی شوارتز ۲۰۱۵

معرفی کتاب درس‌آزمون جراحی (۴) بر اساس جراحی شوارتز ۲۰۱۵

کتاب " درس‌آزمون جراحی (۴) بر اساس جراحی شوارتز ۲۰۱۵ " که با نام اصلی Schwartz`s Principles Of Surgery مشهور است، یکی از کتاب‌های تخصصی جراحی و یکی از منابع آموزشی مهم برای دروس تخصصی دانشجویان مقطع کارورزی (انترنی) و رزیدنتی (دستیاری) پزشکی است. که به بیان نکات مرتبط با جراحی‌های داخلی پرداخته است.

کتاب حاضر یعنی، " درس‌آزمون جراحی (۴) بر اساس جراحی شوارتز ۲۰۱۵ " ، توسط دکتر جابر حاتم گردآوری و تنظیم شده و توسط انتشارات تیمورزاده به چاپ رسیده است.

این کتاب خلاصه‌ای است از منابع آزمون‌های دستیاری و پیش کارورزی که سوالات سال‌های اخیر را به صورت طبقه‌بندی شده به همراه دارد. در 10 فصل این کتاب با عناوین زیر آشنا می‌شویم: جراحی اعصاب، بدخیمی‌های اطفال، بیماری‌های تیروئید، پاراتیروئید و آدرنال، اندیکاسیون‌های اسپلنکتومی، فتق اینگوینال، بیماری‌های جدار شکم و خلف صفاق، نئوپلاسم‌های قفسه‌ی سینه و ریه، پانکراتیت حاد و لنفوم پانکراس، نارسایی حاد کبدی و هایپرتنشن پورت، بیماری های کیسه‌ی صفرا.

مواردی چون فیبروز خلف صفاقی و انفارکتوس امنتوم، کارسینوم آناپلاستیک، عوارض جراحی پاراتیروئید، اختلالات مادرزادی سیستم تنفسی، بلع اجسام خارجی، گاستروشزی، عفونت‌ها و ضایعات خوش خیم کبدی، آمفالوسل، تروما در اطفال و هماتوم ساب دورال مزمن، در زیر مجموعه‌ی هر یک از این فصول ذکر شده‌اند. در هر فصل، با استفاده از تصاویر شماتیک رنگی و دقیق و همچنین تصاویر رادیوگرافی لازم برای جراحی، فهم مطلب آسان شده است.

مطالعه‌ی کتاب " درس‌آزمون جراحی (۴) بر اساس جراحی شوارتز ۲۰۱۵" را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم:

مخاطبین این کتاب، دو دسته از دانشجویان رشته پزشکی هستند؛ دانشجویان مقطع کارورزی که برای آمادگی آزمون جامع پیش کارورزی در حال مطالعه دروس داخلی‌اند و فارغ التحصیلان پزشکی که داوطلب آزمون جامع رزیدنتی (دستیاری) برای ادامه تحصیل در یک رشته تخصصی ویژه هستند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۴٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان