دانلود و خرید کتاب ستایش آفتاب (۷۲ توصیه رهبر معظم انقلاب به مداحان)
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ستایش آفتاب (۷۲ توصیه رهبر معظم انقلاب به مداحان) اثر رضا مطهری

کتاب ستایش آفتاب (۷۲ توصیه رهبر معظم انقلاب به مداحان)

گردآورنده:رضا مطهری
انتشارات:انتشارات عاصم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ستایش آفتاب (۷۲ توصیه رهبر معظم انقلاب به مداحان)

کتاب حاضر، پژوهشی است درباره توصیه‌های رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای به مداحان اهل‌بیت که با استفاده از بیانات ایشان، ستایش آفتاب نام گرفته‌است. در این کتاب که در دو فصل سامان یافته‌است ابتدا چند نکته مقدماتی درباره تاریخچه، جایگاه و وضعیت امروز مداحی و فلسفه عزاداری بررسی می‌شود. سپس در فصل دوم و به صورت مبسوط‌تر ۷۲ توصیه معظم‌له به مداحان و ستایش‌گران اهل‌بیت در قالب هفت بخش مجزا: اخلاق و معنویت/ سیاست و اجتماع/ نهاد و تشکیلات مداحی/ محتوای مداحی/ شکل و قالب مداحی/ شعر و مداحی و آسیب‌های مداحی بررسی می‌گردد. در پایان نیز ۹ نمونه از ذکر مصیبت‌های ایشان جهت آشنایی کاربردی با شیوه ذکر مصیبت آورده شده‌است. ویژگی این کتاب آن است که:

۱- همه پیام‌ها و سخنرانی‌های رهبر معظم انقلاب، در طول سال‌های ۱۳۸۶ تا تابستان سال ۱۳۹۳ از نرم افزار حدیث ولایت و پایگاه اطلاع‌رسانی ایشان استخراج شده و مورد توجه قرار گرفته است. به‌گونه‌ای که می‌توان ادعا کرد هیچ یک از مطالب از قلم نیفتاده‌است.

۲- به منظور ایجاد ارتباط محتوایی میان مطالب کتاب، در برخی از موارد مطالبی که ارتباط مستقیمی با عنوان مورد نظر نداشتند و یا با عناوین دیگر مرتبط بودند حذف شده و یا به بخش دیگر، منتقل شده‌اند. این موارد با علامت (...) مشخص شده‌اند.

۳- همه مطالب از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان شده و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در بیانات ایشان صورت نگرفته‌است. اگر جهت کامل کردن جملات تقطیع شده، کلمه یا کلماتی اضافه شده‌است در کروشه قرار گرفته‌است تا از بیانات معظم له مشخص باشد.

۴- تلاش شده‌است عناوین انتخابی، یا عین مطالب معظم‌له و یا نزدیک به مطالب ایشان باشد.

نظرات کاربران

رضا
۱۳۹۹/۰۱/۱۲

سلام یکی از بهترین کتابهایی است که برای مداحان و عزاداران اهل بیت مطالعه آن لازم است. در این کتاب رهبر معظم انقلاب توصیه های دقیق و کاملی درباره عزاداری اهل بیت بیان نموده اند.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۰۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان