دانلود کتاب صوتی ۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب) اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی ۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی ۷ قدم تا عادت‌های موفق نوشته‌ برایان تریسی درباره‌ عادات‌هایی است که زندگی شما را تغییر می‌دهد. این کتاب خلاصه‌ای از کتاب ۷ قدم تا عادت های موفق است. 

درباره‌ کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق

برایان تریسی در این کتاب در مورد عادت‌ها به خصوص عادت‌هایی که باعث موفقیت می‌شوند صحبت می‌کند او بعد از چندین سال مطالعه، تحقیق و سفر به بیش از ۸۰ کشور دنیا باور دارد که رمز موفقیت، عادت‌های افراد است. افراد موفق و ثروتمند عادت‌هایی دارند که افراد معمولی هرگز آنها را در زندگی‌شان اجرا نمی‌کنند. در این میکروکتاب برایان تریسی ۷ قدم تا رسیدن به عادت‌های موفقیت را می‌گوید و به شما به شکل عملی کمک می‌کند تا عادت‌های بدتان را با عادت‌هایی که باعث رسیدن به خواسته‌ها و موفقیتتان می‌شود جایگزین کنید. این کتاب مسیر زندگی شما را تغییر می‌دهد.

در ادامه این میکروکتاب شما یاد خواهید گرفت که چطور عادت‌هایی که توسط موفق‌ترین افراد دنیا استفاده شده را بسازید. آنها این راه را قدم به قدم پیموده‌اند اما چیزی که آنها را از بقیه جدا کرده است، این بوده که هیچ وقت توقف نکرده‌اند و پا پس نکشیده‌اند.

شنیدن کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که در زندگی به‌دنبال موفقیت‌اند اما فرصت ندارند کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق را کامل بخوانند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره‌ برایان تریسی

برایان تریسی متولد سال ۱۹۴۴ در شارلوت‌تاون کانادا، یکی از موفق‌ترین نویسندگان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت و خودیاری است. برایان تریسی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برایان تریسی اینترنشنال است. او این شرکت را در سال ۱۹۸۴ در شهر ونکوور کانادا بنیان نهاد. این شرکت به ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه رهبری، فروش، اعتماد به نفس، هدف‌گذاری، راهبرد، خلاقیت و روان‌شناسی موفقیت می‌پردازد. او همچنین کتاب‌های بسیاری را در زمینه‌های متفاوت موفقیت، خودیاری، کسب و کار، بازاریابی و فروش نوشته است. قورباغه‌ات را قورت بده یکی از مشهورترین کتاب‌های برایان تریسی است که بارهای به زبان‌های مختلف ترجمه شده است. او سمینارهای مختلفی درباره‌ی رهبری، فروش، مدیریت مؤثر و استراتژی کسب و کار برگزار کرده است و به کشورهای متفاوتی از جمله ایران هم سفر کرده است.

جملاتی از کتاب ۷ قدم تا عادت‌های موفق

چقدر طول می کشد تا یک عادت جدید در ما ایجاد شود؟ این زمان می‌تواند بین یک لحظه تا یک سال متغیر باشد. در واقع سرعت ایجاد و رشد عادت یا الگوی جدید در زندگی بستگی به میزان و شدت احساساتی که در ابتدا و هنگام تصمیم‌گیری برای ایجاد آن داشتید دارد. در واقع هر چقدر که برای ایجاد یک عادت جدید هیجان داشته باشید و آن را بخواهید این عادت خیلی سریعتر تبدیل به الگوی رفتاری شما می‌شود. مثلا اگر شما به ورزش کرن علاقه زیادی داشته باشید و تصمیم به شروع آن بگیرید خیلی سریع ورزش روزانه بخشی از روتین‌های زندگی شما می شود و حتی اگر یک روز باشگاه نروید در خانه یا هرجای دیگر این الگوی رفتاری را انجام خواهید داد. اما در صورتی که برعکس باشد و شما تمایلی برای انجام یک کار نداشته باشید همانقدر هم بدنتان برای ایجاد الگو و تبدیل آن به عادت مقاومت می‌کند. مثلا شما از صبح زود بیدار شدن بیزارید اما عاشق ورزش هستید، برای اینکه فرد موفقی باشید متوجه شدید که این دو عادت باید در شما به وجود آید، چون ۶ صبح بیدار شدن را دوست ندارید، در نتیجه زمان بسیار زیادی طول می‌کشد تا بدنتان به آن عادت کند و حتی مقاومت‌های زیادی خواهد کرد. در مقابل چون ورزش را دوست دارید ظرف مدت کوتاهی ورزش یکی از روتین‌های زندگی شما می‌شود بدون اینکه انرژی زیادی برای نهادینه کردن آن صرف کنید.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

Mahdi
۱۳۹۹/۰۲/۲۴

من کتابهای صوتی زیادی در زمینه موفقیت، گوش کرده ام. به جرات یکی از کاربردی ترین و بهترین کتابها در این زمینه است.

sahar
۱۳۹۹/۰۸/۰۸

کتاب فوق برای کسانی که تمایل به توسعه ی فردی از طریق ایجاد عادت های جدید دارند توصیه میشه!به ذهن برای شروع تغییرات سازماندهی مناسبی میده و راهگشاست.

zohreh
۱۳۹۹/۰۳/۲۵

عااالی حتما پیشنهاد میکنم البته اگر اهل عمل کردن به توصیه ها هستید

Milad
۱۳۹۹/۰۹/۱۰

اگر بپرسند کلید یک زندگی موفق چیست؟ بدون شک پاسخ «عادت های موفق» است. ولی مسئله ای که حتی در این کتاب به آن اشاره نشده اما اصلی ترین و مهم ترین قدم برای ایجاد عادت های موفقیته، «مسئله چالش پذیریه»؛

- بیشتر
mahdi
۱۳۹۶/۱۰/۰۴

کتاب خوبیه خصوصا با گوینده ای که شبیه آلن دلن حرف میزنه

siavash
۱۳۹۹/۰۳/۱۶

عالیه

zahra
۱۳۹۷/۰۴/۲۷

عالیه واقعا به نظرم باید یه دفتر برداشت و خیلی جدی اینارو تو زندگی عملی کرد فکر می کنم باید در طول یک سال هر دو ماه یک بار به این کتاب دوباره گوش کنیم

کاربر 1141407
۱۳۹۸/۰۸/۰۷

واقعا عالی بود کتاب گویا های رایگان بیشتری قرار بدید لطفا ❤

مریم طهرانی
۱۳۹۷/۱۱/۱۲

صدای موزیک یهو زیاد میشه و اذییت میکنه،ولی در کل کتاب خیلی خوبیه

zahrahsn
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

این کتاب واقعا کاربردی و مفیده

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۰ دقیقه

حجم

۴۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان