دانلود و خرید کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل احمدرضا محرابیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل

کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل

معرفی کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل

کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل نوشتهٔ احمدرضا محرابیان است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. 

درباره کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل

کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل دربارهٔ ارزش‌های دارویی فرآورده‌های گیاهی عسل است. علاوه بر این، نویسنده به اصالت‌سنجی و کنترل کیفیت و رتبه‌بندی این محصولات‌ نیز می‌پردازد. در این کتاب استانداردهای ملی و بـين‌المللـی درزمينهٔ كنتـرل كیفی فـراورده‌های زنبورعسل بيان و شيوه های رتبه‌بندی و رده‌بندی كيفی آن مطرح شده است.

درباره انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کشاورزی و باغبانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فراورده های گیاه بنیان زنبور عسل

«آنچه سبب گسترش استفاده از مصرف فراورده‌های طبيعی زنبورعسل (عسل، گردهٔ گل، برهمـوم، ژل رويال، موم) طبيعی مي‌شود آموزش، فرهنگ‌سازی و آگـاهي‌بخشی جوامـع درزمينهٔ شـناخت، روش‌های اصالت‌سنجی و كنترل كيفيت و نيز فوايد مصرف اين فراورده‌های طبيعی اسـت. از سـويی وضع قوانين و استانداردهای اجباری كنترل كيفيت و رتبـه‌بنـدی ايـن فـراورده‌های طبيعی سـبب كاهش تقلب و چه بسا حذف آن از چرخهٔ توليد می‌شـود و هر نوع از ايـن فـراورده‌های طبيعی، براساس معيارهای اصالت، منشأ گياهی، كيفيت، سلامت و ايمنی، بـه دقـت و بـه صـورت يكنواخـت قيمت‌گذاری مي‌شود. اين فرايند، در بخش توليد، سبب شكل‌گيری و گسترش نشانه‌ای تجـاري در ارتباط با اين فراورده‌های طبيعی، قيمت‌گذاری منصفانه، گسـترش صـادرات و افـزايش درآمـد بـرای چرخهٔ توليد اين فراورده‌های طبيعی مي‌شود. نتيجه آنكه اعتماد مصرف‌كننده، قدرت انتخاب او، و نيز تقاضا افزايش مي‌يابد و همچنين سلامت جامعه ارتقا پيدا مي‌كند؛ در نَهايت توليد و اشتغال پايدار در حوزهٔ فراورده‌های طبيعی زنبور عسل رونق بيشتری می‌گيرد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۵۹,۲۰۰
تومان