دانلود و خرید کتاب آمار و روش علمی پیتر دیگل ترجمه محمد قاسم وحیدی اصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آمار و روش علمی

کتاب آمار و روش علمی نوشتهٔ پیتر دیگل و آماندا چت ویند و ترجمهٔ محمد قاسم وحیدی اصل و علیرضا طاهریون و احسان بهرامی سامانی است. انتشارات دانشگاه شهید بهشتی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آمار و روش علمی

کتاب آمار و روش علمی تمام ظرایف مرتبط با انواع روش‌های آماری را در حدی معقول ارائه می‌کند. مخاطبان اصلی کتاب، در درجۀ اول، دانشجویان غیر از رشتۀ آمارند و سعی شده که مطالب در حد وسط ارائه شود؛ یعنی نه با افراط در اصرار بر جنبه‌های نظری و ریاضیاتی و نه کاستن از بار نظری که موضوع در حد کتابی آشپزی گونه فروکاسته شود. 

درباره انتشارات دانشگاه شهید بهشتی

«مرکز نشر آثار علمی» یکی از مدیریت‌های معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه است. این مرکز برای دستیابی به اهداف‌ ذکرشده در «سیاست‌های نشر تولیدات و آثار علمی پژوهشی»‌ و «سیاست‌های نشر مجلات علمی» در حوزۀ انتشار کتاب‌ و مجلات علمی دانشگاه شهید بهشتی فعالیت می‌کند. این مرکز از ۲ اداره تشکیل شده است: ادارۀ نشر کتاب و ادارۀ مجلات علمی دانشگاه. مرکز نشر هر نوع اثر علمی و تحقیقی شامل تصنیف، تألیف، ترجمه، تحشیه، تصحیح متون، گزارش پژوهشی و اسناد و مدارک علمی پژوهشی را در زمینۀ علم و فرهنگ، از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه‌ها و مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی دیگر و با رعایت مفاد «آیین‌نامۀ انتشار کتاب» برای چاپ و نشر می‌پذیرد.

خواندن کتاب آمار و روش علمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علم ریاضی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۲۰۰
تومان