دانلود و خرید کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت مجید غیاث
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت

کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت

کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت نوشتهٔ مجید غیاث و شهره مرادپور است. انتشارات کنکاش این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت

کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت موضوعات دروس مرتبط با گردشگری و گردشگری سلامت و جغرافیای سلامت را پوشش می‌دهد. این کتاب فهرست‌ها و موضوعات سرفصل‌های پیشنهادی وزارت علوم را شامل می‌شود و مطالعهٔ آن برای دانشجویان رشته‌های جغرافیا و برنامه‌ریزی گردشگری، مدیریت و برنامه‌ریزی توریسم، اکوتوریسم، مدیریت گردشگری، برنامه‌ریزی محیط زیست، جغرافیای پزشکی، جغرافیای سلامت، بهداشت محیط، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، روستایی و اقلیم، مناسب است. مباحث این کتاب در هشت فصل تدوین گردیده که هر کدام زمینه‌های مختلف گردشگری سلامت و جغرافیای سلامت را مورد بحث قرار می‌دهد.

خواندن کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران گردشگری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گردشگری و جغرافیای سلامت

«گردش و گردشگری یکی از بهترین وسایل ارتباطات اجتماعی و تعامل فرهنگی است. سیروسفر در دنیای امروزی یکی از نیازهای ضروری انسان و از روش های موفق و سالم اوقات فراغت می‌باشد. گردشگری در واقع مجموعه‌ای از سیروسفرها و سیاحت‌های داخلی و خارجی است که با اهداف و نیت‌های مختلف انجام می‌گیرد. یکی از این اهداف مهم، سفر جهت کشف علوم جدید و همچنین برای درمان بیماری‌ها به کشورهای دیگر بوده و هست.

قرن‌هاست دانشمندان به تأثیر عوامل محیطی بر بیماری‌ها اشاره کرده‌اند؛ ازجمله ابن خلدون در کتاب مقدمهٔ ابن خلدون، محیط طبیعی را به ۵ ناحیه تقسیم کرده و آثار هر ناحیه را بر انسان برشمرده و مطالبی دربارهٔ آنها نگاشته است. شیخ‌الرئیس در قانون تأثیر عوامل جغرافیایی همچون عرض جغرافیایی، بلندی‌ها و پستی‌های زمین، کوهساران، دریاها، بادها و محیط‌ زیست را بر سلامت و انسان بررسی کرده، حتی جغرافی‌دانان دیگری نظیر آلن سمپل و هانتینگتن دربارة آثار محیط بر انسان مطالب ارزنده‌ای را به‌صورت مستند ارائه کرده‌اند.

گردشگری به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و متنوع ترین تجارت‌های بین‌المللی در جهان به حساب می‌آید. بسیاری از کشورهای پویا این تجارت را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال زایی، توسعه ساختار زیربنایی و رشد بخش خصوصی می‌دانند.

در حوزه‌های مرتبط با گردشگری یکی از پردرآمدترین و زیربنایی‌ترین رشته‌ها و حوزه‌ها، رشتهٔ گردشگری سلامت می‌باشد. با توجه به اینکه، گردشگری سلامت در تقسیم‌بندی‌های علمی یکی از زیرمجموعه‌های جغرافیای سلامت می‌باشد»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۵۹ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان