دانلود و خرید کتاب پرورش خلاقیت فرزندان علیرضا عبدالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرورش خلاقیت فرزندان اثر علیرضا عبدالی

کتاب پرورش خلاقیت فرزندان

معرفی کتاب پرورش خلاقیت فرزندان

کتاب پرورش خلاقیت فرزندان نوشتهٔ علیرضا عبدالی و یسنا عبدالی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب پرورش خلاقیت فرزندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرورش خلاقیت فرزندان

«خلاقیت توانایی مشاهده، شناخت و تفکر در مورد پدیده‌ها به شیوه‌ای متفاوت، خلاق و غیر معمول است که می‌تواند با عناصری مانند تغییر، ترکیب، حذف و یا اضافه نمودن اجزای جدید در خصوص پدیده یا موضوع مورد نظر همراه باشد. بکارگیری و استفاده از این قابلیت می‌تواند به بهبود در نحوه انجام کارها، تولید محصولات یا ارایه خدمات جدید، کاهش هزینه‌ها، کاهش زمان انجام فعالیت‌ها، لذت‌بخش‌ نمودن فرایندهای انجام کار و یا یافتن راهکارهای تازه برای حل مسایل فردی، سازمانی و اجتماعی، منجر شود. دو نهاد خانواده و مدرسه، نقش حیاتی و تعیین کننده‌ای را در جهت فراهم نمودن شرایط و زمینه‌های بروز، رشد و پرورش خلاقیت فرزندان به عنوان نقش‌آفرینان آینده سازمان‌ها و جامعه، عهده‌دار می‌باشند.

در این میان آنچه حایز اهمیت است، این است که خلاقیت یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد، دستیابی به این قابلیت ارزشمند در افراد نیازمند ایجاد زمینه‌های لازم، محیط مناسب، تمرین، پرورش، توسعه مرحله‌ای، اقدام عملی و گذر زمان است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۸۰۰
تومان