دانلود و خرید کتاب اعتماد به نفس فتانه سادات میرمحمدمیگونی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اعتماد به نفس اثر فتانه سادات میرمحمدمیگونی

کتاب اعتماد به نفس

معرفی کتاب اعتماد به نفس

کتاب «اعتماد به نفس» نوشتۀ فتانه سادات میرمحمدمیگونی است و انتشارات مهراب آن را منتشر کرده است. این کتاب به موضوع مهم اعتمادبه‌نفس می‌پردازد.

درباره کتاب اعتماد به نفس

اعتمادبه‌نفس پایه و اساس یک شخصیت شاد است و باعث می‌شود که فرد نسبت به توانایی‌ها و محدودیت‌های خود شناخت داشته باشد، افکار و احساسات خود را کنترل کند و از این طریق سازش و آرامش اعصاب را در خود تقویت کند. اعتمادبه‌نفس عبارت است از احساس ارزشمندبودن، این حس از مجموع افکار، احساسات و عواطف فرد در طول زندگی ناشی می‌شود. اعتمادبه‌نفس افراد در هر جامعه‌ای به طور مستقیم به سیستم و قوانین اجتماعی برمی‌گردد و فرهنگی که در خانواده رسوخ و فرد در آن رشد کرده است. بدون شک اولین نهادی که اعتمادبه‌نفس فرد را بالا می‌برد، خانواده و والدین هستند. کتاب‌های بسیاری با موضوع اعتمادبه‌نفس نوشته شده است. فتانه سادات میرمحمد میگونی در کتاب اعتمادبه‌نفس، نخست این مفهوم را از دیدگاه افراد مختلف بررسی کرده، سپس به اهمیت اعتمادبه‌نفس، پیامدهای داشتن عزت‌نفس سالم، ریشه‌های رشدی اعتمادبه‌نفس و تأثیر نوع محل سکونت بر خشونت خانگی پرداخته است.

خواندن کتاب اعتماد به نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های روان‌شناسی و علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری و توسعۀ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اعتماد به نفس

«عزت‌نفس در سلسله نیازهاي مازلو در ردیف چهارم هرم قرار دارد. برآورده‌شدن نیاز به عزت‌نفس به شخص اجازه می‌دهد تا نسبت به قابلیت، ارزشمندی و کارآمدی خود احساس اطمینان کند. عزت‌نفس از نظر مازلو زمانی پدیدار می‌گردد که فرد احساس کند مورد محبت قرار گرفته و از احساس تعلق برخوردار شده است. مازلو اشاره می‌کند که عزت‌نفس، اگر قرار است اصالت داشته باشد باید بر ارزیابی واقع‌گرایانه توانایی‌ها و شایستگی‌های شخص و بر احترام واقعاً درخور از سوی دیگران باشد. پژوهش در زمینه عزت‌نفس، دیدگاه مازلو را در این مورد که اشخاص باعزت نفس قوی دارای احساس قوی‌تری از خودارزشمندی، اعتمادبه‌نفس و کفایت هستند و شایسته‌تر و کاراتر از افرادی باعزت نفس ضعیف هستند، تأیید می‌کند. اشخاصی که از نظر عزت‌نفس قوی هستند، ظاهراً در بسیاری از موقعیت‌ها بهتر عمل می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

حجم

۵۰۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۶۹ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان