دانلود و خرید کتاب جیب های کانگورویی شهرزاد شهرجردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جیب های کانگورویی اثر شهرزاد شهرجردی

کتاب جیب های کانگورویی

معرفی کتاب جیب های کانگورویی

کتاب جیب‌های کانگورویی نوشتۀ شهرزاد شهرجردی در انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است. این کتاب مصور رنگی و مناسب برای کودکان گروه سنی ب در مجموعۀ کتاب‌های حسابگر کوچک قرار دارد که یکی مهارت‌های زندگی یعنی سواد مالی را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب جیب‌ های کانگورویی

یکی دوتا سه‌تا چهارتا ... بلدی بشمری؟ بلدی اندازه بگیری؟ می‌دانی از هر چیزی چقدر توی دنیا هست؟ چقدرش مال خودت است؟ می‌‌دانی هر چیزی کی تمام می‌شود؟ اگر همۀ این‌ها را بلدی تو یک حسابگر کوچک هستی. اگر دوست داری یاد بگیری مجموعه کتاب‌های «حساب‌گر کوچک» (آموزش سواد مالی) که برای کودکان نوشته شده، با همین هدف آموزش مهارت‌های زندگی و با تمرکز بر موضوع آموزش سواد مالی نوشته شده‌اند. دیگر کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

آرزوی آقای اسب

ماجرای تمام نشدنی ملخک و مورچه ریزه‌ها

سیب صبور

سقف سموری

داستان‌های این مجموعه دربارۀ کارآفرینی‌های کودکانه، طرح‌های پول‌ساز و کسب‌وکارهای کوچک برای آن‌هاست، بخشی دربارۀ اهمیت همکاری و کمک کردن در وقت ضرورت است تا مشکل به‌موقع برطرف شود. این موضوعات در قالب داستان‌های حیوانات طراحی شده‌اند و قرار است از کودکان حسابگری کوچک بسازند چه از نظر مالی و چه از لحاظ درک موقیعت و زمان.

داستان جیب‌های کانگورویی دربارۀ کانگوروهای سه‌قلو به نام‌های جیرو، فیرو و هیرو است. آن‌ها برای اولین بار می‌خواهند پول توجیبی بگیرند آن هم برای یک هفته. ببینیم سواد مالی آن‌ها چقدر است و چطور پولشان را خرج می‌کنند.

این سه‌قلو قرار است با پولشان چیزهایی را که لازم دارند تهیه کنند. جیرو خوشحال است که دیگر می‌تواند هرچیزی که دلش می‌خواهد بخرد. فیرو می‌ترسد که پولش تمام شود و هیرو می‌گوید باید خوب فکر کنیم چه نیاز داریم تا بدانیم در هر روز چقدر پول باید خرج کنیم. حالا ببینیم آن‌ها پولشان را چطور خرج می‌کنند. جیرو که از همه شکموتر است در راه مهد کودک از لاک‌پشت دست‌فروش پشمک خرید؛ چون با خودش فکر کرد ۱۰ تا اسکناس زیاد است و یکی کم شود چیزی نمی‌شود. از بوفۀ مهد کودک یک ساندویچ مربایی خرید چون گرسنه بود. در راه برگشت هم از آقای پاندا بستنی خرید. عصر برای بازی به علفزار رفت و توپ خرید. او بی‌خیال و سرخوش از پول‌هایش بود. حالا یک هفته که هیچ، آیا جیرو این پول‌ها را تا شب نگه می‌داشت؟ اصلاً آیا نیازی بود که این همه پرخوری کند؟ آیا چیزهایی که خرید همان‌هایی بود که بهشان نیاز داشت؟ او چقدر توانست پول در اختیارش را مدیریت کند؟ کانگوروهای دیگر چطور؟ آن‌ها با پولشان چکار می‌کنند؟ برای فهمیدن سرانجام پول توجیبی‌ها ادامۀ داستان را بخوانید.

داستان مصور جیب‌های کانگورویی پر از عکس‌های رنگی و جذاب است که دیدنشان بسیار دلنشین است و کودکان را به ادامۀ خواندن داستان ترغیب می‌کند.

خواندن کتاب جیب‌ های کانگورویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به کودکان دوستدار کتاب‌های داستان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان