دانلود و خرید کتاب دنیای واقعی مذاکرات جاشوا ویس ترجمه امید وکیل آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دنیای واقعی مذاکرات اثر جاشوا ویس

کتاب دنیای واقعی مذاکرات

نویسنده:جاشوا ویس
انتشارات:نشر راه طلایی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دنیای واقعی مذاکرات

کتاب «دنیای واقعی مذاکرات» نوشتۀ جاشوا ویس و ترجمۀ امید وکیل آزاد است و نشر راه طلایی آن را منتشر کرده است. این کتاب، آشنائی با استراتژی‌های موفق در مذاکرات تجاری، سازمانی و شخصی؛ مجموعه مثال‌هایی از مذاکرات واقعی انجام‌شده در اقصی نقاط دنیا، با محوریت مطالعات موردی را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب دنیای واقعی مذاکرات

امروزه گسترش فعالیت‌های اقتصادی و تجاری بیش از هر زمان دیگری به مدیران، وکلا، کارآفرینان و متخصصانی نیاز دارد که بتوانند با شرکت‌ها و سازمان‌هایی دیگر معامله کرده و به طور مؤثر اختلافات را با شرکا و سازمان‌های داخلی و خارجی حل‌وفصل کنند. ابزار اصلی برای انجام هر کدام از این کارها مذاکره است.

مذاکره ابزاری برای انجام معاملات،مدیریت آنها و در نهایت اصلاح آنها هنگام بروز اختلافات است. از این منظر، زندگی اقتصادی در قرن بیست و یکم نیازمند این است که همۀ افراد با اصول و فنون مذاکره به فراخور حوزۀ فعالیت خود آشنا باشند. هدف کتاب دنیای واقعی مذاکرات، آموزش فرایند مذاکره از طریق تحلیل و بررسی مذاکرات واقعی انجام شده در سراسر دنیا است.

کتاب دنیای واقعی مذاکرات با برجسته‌سازی مذاکرات تجاری آغاز میشود و نشان می‌دهد چگونه مذاکره می‌تواند به طرفین کمک کند تا از موانع ایجاد شده در مسیر توافق عبور کنند. جاشوا در این کتاب خوانندگان را به سمت مذاکره در جهان پیرامون سوق می‌دهد. تقریباً در تمامی موارد مذاکره‌کنندگان برای تشخیص آنچه واقعاً اتفاق می‌افتد، لازم است که عمیقاً در لایه‌های زیرین مذاکره به کاوش بپردازند. آنها فقط با درک این بعد پنهان مذاکره، قادر به رفع نیازهای همتای خود و دستیابی به یک راه‌حل رضایت‌بخش هستند و به نظر می‌رسد کلید اصلی حل این موضوع استفاده از خلاقیت در مذاکره و یافتن راه‌هایی برای بزرگ کردن کیک مذاکره، است. جاشوا ویس کمک می‌کند تا تصویری از خلاقیت، سخت‌کوشی، خستگی‌ناپذیری و دوراندیشی در ذهن خواننده ترسیم شود زیرا یک مذاکرۀ موفق به‌تمامی آن‌ها نیاز خواهد داشت. جاشوا از طریق داستان‌ها به افراد کمک می‌کند تا با مبانی اصلی و روش‌های موفقیت در مذاکره آشنا شوند و جزئیات و ظرایف مهم برای رسیدن به توافق را درک کنند.

 خواندن کتاب دنیای واقعی مذاکرات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌هایی در حوزۀ مدیریت و کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دنیای واقعی مذاکرات

«همان‌طور که گفته شد بهترین داستان‌ها مؤلفه‌های مشخصی دارند که در آنها مانند یک فیلم، صحنه تنظیم می‌شود و شخصیت‌ها معرفی می‌شوند، شخصیت با یک معضل یا مشکل روبه‌رو می‌شود که باید برطرف شود و شخصیت‌ها معمولاً روی راه‌حلی متمرکز می‌شوند که تعداد کمی از آنها به تبعات آن واقف هستند. برای آشنایی با مرحلهٔ اول که در خصوص تنظیم صحنه و معرفی شخصیت‌ها است، به مجموعه فیلم‌های هری پاتر اشاره می‌کنیم. این سریال با مرگ پدر و مادر هری به دست ولد مورت و زنده‌ماندن نوزاد آنها که هری است آغاز می‌شود. معضل هری به یک درگیری حماسی با ولد مورت تبدیل می‌شود. خوب در مقابل شر که این تقابل باعث شکل‌گیری مرحلهٔ دوم ساختار یک داستان می‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۱۲۰
تومان