دانلود و خرید کتاب محیط کسب و کار جهانی جانت موریسون ترجمه قربانعلی مهربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب محیط کسب و کار جهانی اثر جانت موریسون

کتاب محیط کسب و کار جهانی

معرفی کتاب محیط کسب و کار جهانی

کتاب «محیط کسب و کار جهانی» نوشتۀ جانت موریسون و ترجمۀ قربانعلی مهربانی و فاطمه زرگران خوزانی است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب محیط کسب و کار جهانی

کتاب محیط کسب‌وکار جهانی نخست با مقدمه‌ای بر کسب‌وکارها اهداف آن و چگونگی دستیابی به آنان تمرکز می‌کند. سپس این پرسش را مطرح می‌کند که اساساً به چه دلیلی کسب‌وکار وجود دارد؟ مسائل و موضوعات بسیاری وارد بازی می‌شوند؛ مانند این مسئله که چه چیزی به مشتریان ارائه می‌شود، نوع سازمانی که باید راه‌اندازی شود و چگونگی اجرا و اداره‌کردن آن. کسانی که شرکت تأسیس می‌کنند تصمیمات خود را در خلأ نمی‌گیرند. به‌محض اینکه آنها کسب‌وکاری جدیدی را شروع می‌کنند درگیر چارچوب‌های قانونی و نظارتی نه فقط در کشور خودشان بلکه در تمامی کشورهایی می‌شوند که می‌خواهند محصولات خود را بفروشند یا عملیاتی را اجرا کنند. محیط جهانی امروز درحالی‌که در ابتدا این مواقع به‌ظاهر دلهره‌آور را نشان می‌دهد، فرصت‌های بی‌سابقه‌ای را نیز ارائه می‌کند. عنصر حیاتی موفقیت در هر کسب‌وکاری داشتن سازمانی با اهداف روشن کارآمد، ساختار وظیفه‌ای ساده و افراد متعهد به اهداف سازمانی است که به وظایف خود در راستای عملیات سازمان عمل می‌کنند.

جهانی‌شدن طیف وسیع فرایندهای مختلف از ارتباطات با سرعت بالا تا همگرا شدن سلایق مصرف‌کننده را نشان می‌دهد. کتاب محیط کسب‌وکار جهانی همچنین محیط خارجی با بازارهای به‌سرعت در حال تحول و تولید در زنجیرۀ تأمین جهان را موردتوجه قرار می‌دهد و فرایندهای بسیاری که تحت عنوان جهانی‌شدن با هم بیان می‌شوند، با ارزیابی تأثیرشان روی سازمان‌های کسب‌وکاری، دولت و جامعه به‌شدت مورد بررسی قرار می‌گیرند.

خواندن کتاب محیط کسب و کار جهانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به فعالان حوزۀ کسب‌و‌کار، کارشناسان و مشاوران سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب محیط کسب و کار جهانی

«فعالیت‌های کسب‌وکاری، به زندگی روزانه و خواسته‌های مردم در سراسر جهان شکل می‌دهد، از کشاورزی در مناطق روستایی آفریقا تا مدیر اجرایی بودن یک شرکت کسب‌وکاری بزرگ بانکی در آمریکا که انواع مختلفی از اهداف سازمانی را ارائه می‌کند. سازمان کسب‌وکاری تنوع زیادی در مشتریان و اهداف دارد؛ از آذوقه رسانی به‌منظور خرید یک قرص نان برای مشتریان تا قراردادهای شرکت‌های بزرگ نفتی برای اکتشاف نفتی که دولت‌ها انجام می‌دهند. در سال‌های اخیر، با گسترش و تعمیق روابط میان جوامع و بین بسیاری از سازمان‌ها هم سازمان‌های کسب‌وکاری و هم محیط آنها بسیار پیچیده‌تر شده‌اند. در حال حاضر بسیاری از سازمان‌ها خودشان را از نظر چشم‌انداز و عملیات، یک بازیکن جهانی در نظر می‌گیرند. بااین‌حال حتی شرکت‌های جهانی باید با محیط‌های مختلف و شرایط متغير تطابق یابند. این تغییرات ممکن است قوانین ظریف یا تغییرات بنیادین، تغییر اهداف سازمانی، ساختار و روش انجام کارها باشد. درک تعامل پویا میان سازمان و محیط در حال تغییر، کلید موفقیت کسب‌وکار در چشم‌انداز رقابت جهانی امروز است. تمامی سازمان‌های کسب‌وکاری، در هر اندازه و محدوده جغرافیایی با پرسش‌های کلیدی مواجه می‌شوند که باید به آن پاسخ دهند، خواه آگاهانه خواه ناآگاهانه و در طول مسیر.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۰ صفحه

قیمت:
۱۸۰,۰۰۰
تومان