دانلود و خرید کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله نیکول اندلر ترجمه امیرحسین انچه ئی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله اثر نیکول اندلر

کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله

معرفی کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله

کتاب «۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله» نوشتۀ نیکول اندلر و ترجمۀ امیرحسین انچه ئی و حسین وطنی است و انتشارات چاپ و نشر بازرگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله

کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله نحوۀ انتخاب ابزار مناسب و همچنین روش یافتن ابزار را برای راهنمایی بیشتر ارائه می‌دهد. مدیران می‌توانند از این کتاب به‌عنوان جعبه‌ابزار خود استفاده کنند و طوری طراحی و تدوین شده است که می‌تواند ابزارها و اطلاعات ارزشمندی برای ایجاد، توسعه و بهبود جعبه‌ابزار مدیران در اختیارشان قرار دهد.

کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله برای مشاورانی مناسب است که قصد دارند ابزار و تکنیک‌های بیشتری را برای تکمیل مجموعۀ خود داشته باشند، کارمندان در بخش مشاورۀ داخلی که می‌خواهند مجموعه‌ای از ابزارهای مدیریتی را یاد بگیرند، مدیرانی که می‌خواهند در مورد سلاح‌های مخفی مشاوره و کلمات و تکنیک‌های مشاوره بیشتر بدانند و افرادی که قصد دارند مشکلات کسب‌وکار خود را بدون استفاده از مشاور حل کنند. این کتاب به‌عنوان مجموعه‌ای ساده و کاربردی ابزارها و تکنیک‌های موردنیاز را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا بتوانند در پروژه‌ها و موقعیت‌های حل مسئله از آن استفاده کنند. درواقع هدف اصلی کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله کمک به رشد شخصی افراد به‌ویژه افزایش شایستگی‌های شناختی و روشمندشان است.

کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله در ۱۵ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: مقدمه‌ای بر محتوا و کاربرد کتاب»، «فصل دوم: رویکرد و کاربرد حل مسئله»، «فصل سوم: تعریف وضعیت یا مسئله»، «فصل چهارم: جمع‌آوری اطلاعات»، «فصل پنجم: خلاقیت»، «فصل ششم: ادغام اطلاعات»، «فصل هفتم: تنظیم اهداف»، «فصل هشتم: تجزیه‌وتحلیل سازمان»، «فصل نهم: تجزیه‌وتحلیل فنی (سیستم، فرایند، داده و فناوری)»، «فصل دهم: تجزیه‌وتحلیل استراتژیک»، «فصل یازدهم: توسعۀ استراتژیک»، «فصل دوازدهم: تصمیم‌گیری»، «فصل سیزدهم: مدیریت پروژه»، «فصل چهاردهم: چک‌لیست» و «فصل پانزدهم: سناریو»

خواندن کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به افراد کارآفرین، مشاوران کسب‌و کار، مدیران و سرپرستان سازمان‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۱۲۰ ابزار مدیریتی با رویکرد حل مسئله

«هنگام حل یک مشکل، معمولاً می‌خواهیم به وضعیتی فراتر از خلاص‌شدن از موقعیت‌های غیرقابل‌قبول دست یابیم. همچنین اغلب ما در تلاش برای دستیابی به وضعیت‌های مطلوب‌تر بیشتری هستیم. از نظر تئوری، سعی‌مان بر آن است تا از حالت مشکل به حالت حل‌شده حرکت کنیم. این کار را با عبور از مسیر راه‌حل انجام می‌دهیم. بدیهی است که اگر توجه خود را روی حالت حل‌شده متمرکز نکنیم، احتمال دستیابی به آن کاهش می‌یابد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸۵,۰۰۰
تومان