دانلود و خرید کتاب جرم شناسی جرایم داعش به عنوان یک گروهک تکفیری در نظام بین الملل اسلام بدر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرم شناسی جرایم داعش به عنوان یک گروهک تکفیری در نظام بین الملل اثر اسلام بدر

کتاب جرم شناسی جرایم داعش به عنوان یک گروهک تکفیری در نظام بین الملل

معرفی کتاب جرم شناسی جرایم داعش به عنوان یک گروهک تکفیری در نظام بین الملل

کتاب جرم شناسی جرایم داعش به عنوان یک گروهک تکفیری در نظام بین الملل نوشتهٔ اسلام بدر و علی رضائی را انتشارات قانون یار منتشر کرده است. این کتاب به تحلیل ساختار و سازمان‌دهی گروهک تروریستی داعش و ابعاد حقوقی و کیفری اعمال آن‌ها می‌پردازد.

درباره کتاب جرم شناسی جرایم داعش به عنوان یک گروهک تکفیری در نظام بین الملل

گروهک تروریستی داعش، در یک دههٔ اخیر از نام‌های پرتکرار در صدر اخبار جهان و به‌ویژه خاورمیانه بوده است. گروهکی که از هیچ اقدام ددمنشانه و قساوت‌آمیزی برای پیشبرد اهداف خود دریغ نکرد و بااین‌وجود مورد حمایت آمریکا و اسرائیل قرار داشت و کماکان به اقدامات شرارت‌بارش ادامه داد. کتاب حاضر کوشیده ماهیت این گروهک تروریستی و نحوه‌ٔ واکنش دیگر کشورهای جهان در برابر این گروهک تکفیری را براساس قوانین بین‌الملل مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

خواندن کتاب جرم شناسی جرایم داعش به عنوان یک گروهک تکفیری در نظام بین الملل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به مباحث حقوقی به‌ویژه حقوق بین‌الملل و پژوهشگران مسائل خاورمیانه از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب جرم شناسی جرایم داعش به عنوان یک گروهک تکفیری در نظام بین الملل

«دولت خلافت اسلامی که پیش از این دولت اسلامی در عراق و شام نام داشت همچنان اختصاراً به عنوان (داعش) یعنی دولت اسلامی عراق و شام در اذهان شناخته شده و در رسانه‌ها خوانده می‌شود. داعش یک گروه مسلح سلفی - جهادی تکفیری است که هدف اصلی خود را بازگرداندن خلافت اسلامی و اجرای دقیق (بخوانید کورکورانهٔ) شریعت اسلامی دورهٔ پیامبر (ص) در کشورهای اسلامی اعلام کرده است. هستهٔ اصلی داعش در ۱۵ اکتبر ۲۰۰۶ اعلام موجودیت کرد. این سازمان از ائتلاف چند گروه مسلح عضو القاعده و بدون یدک کشیدن پسوند شام «قاعده الجهاد في بلاد الرافدين» عراق شکل گرفت. طی دهه‌های اخیر، خاورمیانه مرکز بحران‌های گوناگونی بوده که جهان معاصر را صحنهٔ درگیری‌های ملی منطقه‌ای و بین‌المللی کرده است. در این میان استفاده از ابزار تروریسم برای نیل به اهداف از مهم‌ترین جلوه‌های گروه‌های بنیادگرای اسلامی است. تحولات اخیر در عراق و سوریه و سیطرهٔ داعش بر بخش‌های زیادی از دو کشور نشانگر وجود مشکلات مهم و اساسی در منطقه ازجمله ناکارآمدی و ضعف جدی نیروهای نظامی و امنیتی، تشدید اختلافات سیاسی و قومی‌مذهبی و دست نیافتن گروه‌های سیاسی به توافق ملی، رشد گرایشات و فعالیت‌های افراط‌گرایانه در عراق و سوریه و در کل منطقه می‌باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان