دانلود و خرید کتاب مرد گران فروش آسیه مفیدی نائینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرد گران فروش اثر آسیه مفیدی نائینی

کتاب مرد گران فروش

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مرد گران فروش


کتاب «مرد گران فروش» نوشتۀ آسیه مفیدی نائینی است و انتشارات فکرونه آن را منتشر کرده است. مرد گران‌فروش، قصه‌ای جالب و آموزنده دربارۀ گران‌فروشی، خساست و طمع است.

درباره کتاب مرد گران فروش

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند و برای همۀ افراد قابل‌درک و فهم هستند. مطالعهٔ داستان‌ها، چه خیالی باشند و چه واقعی، یکی از بهترین راه‌های انتقال دانش و تجربه، افزایش آگاهی و آموزش مهارت‌ها برای زندگی موفق‌ هستند. کودکان از طریق داستان‌ها رشد می‌کنند، موارد زیادی را یاد می‌گیرند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیادی را می‌آموزند. آموزش‌ها می‌تواند مهارت‌های زندگی، هنجارها و رفتارهای درست باشد یا مطالب و حقایق علمی دنیای اطراف. این آموزش‌ها چون به‌صورت داستان برای کودکان خوانده می‌شود، ضمن سرگرم‌کردن و پرکردن اوقات فراغتشان، در ذهنشان باقی می‌ماند.

 بسیاری از کودکان به خواندن و نوشتن علاقه نشان می‌دهند. برای نویسندگی محدودیت سنی وجود ندارد و کودکان و نوجوانان هم می‌توانند داستان‌های زیبا خلق کنند. شاید کودکان و نوجوانان در سنین پایین هنوز تجربۀ چندانی از زندگی نداشته باشند یا عمق زندگی را هنوز به‌خوبی درک نکرده باشند؛ اما تجربیات روزمرۀ زندگی‌شان با چاشنی تخیل می‌تواند منجر به نوشتن قصه‌های جذاب شود. انتشارات فکرونه بستری را برای علاقه‌مندان به‌ویژه کودکان و نوجوانان فراهم کرده است تا با دریافت آسان مجوز نشر از وزارت ارشاد، کتابشان را منتشر کنند. آن‌ها پس از تجاری‌سازی کتابشان می‌توانند با همکاری تیم ویراستار و تصویرگر فکرونه، کتاب‌های تولیدشده را به یک اثر ملی تبدیل کنند تا علاوه بر ثبت در کتابخانۀ ملی، در کتاب‌فروشی‌ها نیز قابل‌فروش باشد. کتاب مرد گران‌فروش یکی از همین کتاب‌ها است که به موضوع مهم خساست، گران فروشی و طمع اشاره می‌کند.  آسیه مفیدی نائینی با زبانی ساده، ‌روان و کودکانه قصۀ مردمی را روایت می‌کند که در روستا زندگی می‌کنند و به خاطر دوری از شهر مجبور هستند از تنها مغازۀ روستا که مرد گران‌فروش و پرطمعی است خرید کنند. آیا آن‌ها می‌توانند درسی به مرد گران‌فروش بدهند و او را از کار زشتش پشیمان کنند؟ 

خواندن کتاب مرد گران فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مرد گران فروش

«مردم روستا هر روز بیشتر از قبل فقیر می‌شدند. کار در معدن، درآمد اندکی داشت که بخش زیادی از آن در خرید از دکان مرد گران‌فروش خرج می‌شد. مردم شهر از دست او خسته شده بودند؛ اما راه چاره‌ای پیدا نمی‌کردند. مرد گران‌فروش هم اهمیتی به زندگی سخت مردم روستا نمی‌داد و به تنها چیزی که فکر می‌کرد، پول‌دار شدن خودش بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۱۰٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان