دانلود و خرید کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند‮‬‌‫: راهنمایی‌های پدر پولدار برای داشتن کودک پولدار رابرت کیوساکی ترجمه آرزو خسروپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند‮‬‌‫: راهنمایی‌های پدر پولدار برای داشتن کودک پولدار اثر آرزو خسروپور

کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند‮‬‌‫: راهنمایی‌های پدر پولدار برای داشتن کودک پولدار

معرفی کتاب کودکان هوشمند و ثروتمند‮‬‌‫: راهنمایی‌های پدر پولدار برای داشتن کودک پولدار

«‌‫کودکان هوشمند و ثروتمند‮‬‌‫: راهنمایی‌های پدر پولدار برای داشتن کودک پولدار» یک کتاب مصور در زمینه آموزش هوش مالی به کودکان و نوجوانان به قلم رابرت کیوساکی(-۱۹۴۷) است. این سخنران و مشاور اقتصادی آمریکایی، در آموزش‌ها و نوشته‌هایش روی هوش مالی تاکید دارد و می‌گوید بسیاری از مشکلات مالی افراد در زندگی، به خاطر عدم داشتن دانش و نگاه درست اقتصادی به زندگی است. ‬‬‬ این داستان چند شخصیت کارتونی به اسم تینا، رد و تیم دارد. رد، موشی است که می‌کوشد به دوستانش هوش مالی و روش بهینه پول درآوردن را یاد دهد.
معرفی نویسنده
عکس رابرت کیوساکی
رابرت کیوساکی
آمریکایی | تولد ۱۹۴۷

رابرت تورو کیوساکی، معروف به رابرت کیوساکی، در ۸ آپریل ۱۹۴۷ در هاوایی آمریکایی و در خانواده‌ای ژاپنی-آمریکایی زاده شد. او پس از پایان دوران دبیرستان، به آکادمی بازرگانی نیروی دریایی، وارد شد و پس از دانش‌آموختگی، به عنوان ملوان در جنگ ویتنام شرکت کرد. پس از جنگ، در رشته MBA ادامه تحصیل داد و از ارتش خارج شد. کیوساکی سپس وارد حرفه مدیریت فروش شد و در چندین شرکت از جمله کمپانی زیراکس فعالیت کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

حجم

۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۷۲ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان