دانلود و خرید کتاب هدیه مادربزرگ فاطمه سارا مارانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هدیه مادربزرگ اثر فاطمه سارا مارانی

کتاب هدیه مادربزرگ

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هدیه مادربزرگ

کتاب «هدیه مادربزرگ» نوشتۀ فاطمه سارا مارانی و ویراستۀ محمد سامیار مارانی است و انتشارات فکرونه آن را منتشر کرده است. هدیه مادربزرگ، داستان دختری به نام سارا را روایت می‌کند که رار است برای اولین‌بار به یک اردوی چندروزه برود.

درباره کتاب هدیه مادربزرگ

بسیاری از کودکان و نوجوانان به خواندن و نوشتن علاقه نشان می‌دهند. برای نویسندگی محدودیت سنی وجود ندارد و کودکان و نوجوانان هم می‌توانند داستان‌های زیبا خلق کنند. شاید کودکان و نوجوانان در سنین پایین هنوز تجربۀ چندانی از زندگی نداشته باشند یا عمق زندگی را هنوز به‌خوبی درک نکرده باشند؛ اما تجربیات روزمرۀ زندگی‌شان با چاشنی تخیل می‌تواند منجر به نوشتن قصه‌های جذاب شود. فاطمه سارا مارانی یکی از همین نویسندگان است. نویسندۀ کتاب هدیه مادربزرگ با زبانی ساده، ‌روان و کودکانه قصۀ دختری را روایت می‌کند که می‌خواهد برای اولین‌بار بدون خانواده به اردوی چندروزه برود. یکی از خصوصیات سارا این است که همیشه اتاقش نامرتب است و وسایلش را مرتب نمی‌کند. ازآنجایی‌که تولد سارا نزدیک است مادربزرگ به دیدن او می‌آید و هدیۀ تولدش را زودتر به او می‌دهد؛ اما از او می‌خواهد که آن را در اردو باز کند. سارا در راه هدیه‌اش را باز می‌کند و متوجه می‌شود که یک ساعت‌مچی عجیب است که عقربه‌های آن برعکس حرکت می‌کردند. به نظرتان چنین ساعتی به چه‌کار می‌آید؟ مادربزرگ از دادن این هدیه به سارا چه هدفی داشته است؟ فاطمه سارا مارانی در کتاب هدیه مادربزرگ به‌خوبی توانسته به سبک زندگی درست که خود تجربه کرده و یاد گرفته اشاره کند و با چاشنی تخیل آن را به یک قصۀ شیرین تبدیل کند.

انتشارات فکرونه این بستر را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است تا با دریافت آسان مجوز نشر از وزارت ارشاد و پس از تجاری‌سازی کتابشان با همکاری تیم ویراستار و تصویرگر فکرونه کتاب‌های تولیدشده را به یک اثر ملی تبدیل کنند تا علاوه بر ثبت در کتابخانۀ ملی، در کتاب‌فروشی‌ها نیز قابل‌فروش باشد.

خواندن کتاب هدیه مادربزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، نوجوانان و علاقه‌مندان به ادبیات داستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هدیه مادربرگ

«سارا قرار است فردا به یک اردوی چند روز برود، و دو روز دیگر هم تولد ساراست. برای همین مادربزرگ سارا آمده است که هم او را ببیند و هم هدیه‌ای را به او بدهد. مادربزرگ به سارا گفت: سارای عزیزم این هدیۀ تولد تو است؛ اما لطفاً آن را فردا در اردو بازکن. سارا همیشه اتاقش به‌هم‌ریخته بود و به حرف مادرش هم گوش نمی‌داد. مادر سارا نگران بود که سارا می‌تواند در سفر وسایلش را مرتب کند و از آن‌ها مراقت کند یا نه»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

حجم

۱۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان