دانلود و خرید کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی کیتی کینگ ترجمه ابراهیم بردیافر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی اثر کیتی کینگ

کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی

معرفی کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی

کتاب الکترونیکی «استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی» نوشتۀ کیتی کینگ و ترجمۀ ابراهیم بردیافر، دانیال امیری جامی و امید بیات است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی

امروز انسان‌ها در عصر هوش مصنوعی زندگی می‌کنند. هوش مصنوعی یک زمینۀ درحال‌رشد است که در سال‌های اخیر قدرتی متحول‌کننده داشته و رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه کرده است. با پیشرفت روزافزون فناوری، هوش مصنوعی به بخشی جدایی‌ناپذیر از صنایع مختلف، فروش و بازاریابی و تبدیل شده و سبک زندگی، کار و تعاملات انسان با دنیای اطراف را تغییر شکل داده است. این فناوری پیشگامانه نه‌تنها باعث ایجاد نوآوری می‌شود، بلکه فرصت‌های سودآوری را برای مشاغل و صنایع مختلف ایجاد می‌کند.

کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی، به بررسی ظهور پیش‌بینی‌شدهٔ عصر جدید فناورانه می‌پردازد، به‌صورت عمل‌گرایانه نیاز و تمایل مصرف‌کننده به خدمات و محصولات هوش مصنوعی را بررسی می‌کند و به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه در سرتاسر جهان، پذیرش سریع فناوري دیجیتال در طول همه‌گیری کووید - ۱۹ جهان را متحول کرده است. کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی همچنین استراتژی‌های مختلف AI جهانی را با هم مقایسه می‌کند، پیشرفت بین اختراعات ثبت شده و بودجۀ در دسترس کسب‌وکارها را بررسی و تأثیرات AI را بر عملکردهای اصلی تجاری در حوزه بازاریابی، فروش و تجربۀ مشتری در نظر می‌گیرد.

 کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی در ۹ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول: AI و آیندۀ کار و جامعه»، «فصل دوم: ابزارهای استراتژیک هوش مصنوعی برای بازاریابی، فروش و CX»، «فصل سوم: چگونه هوش مصنوعی دنیای خرده‌فروشی و هتل‌داری را تغییر شکل می‌دهد؟»، «فصل چهارم: اعمال تغییرات در بخش‌های خودروسازی و تولید»، «فصل پنجم: بهینه‌سازی دیدگاه داده‌های هوش مصنوعی در حوزه امور مالی، قانون و بیمه»، «فصل ششم: تحول حمایت از مشتری در بخش مخابرات»، «فصل هفتم: مدل جدید اقتصادی برای انقلاب ربات»، «چارچوبی برای موفقیت هوش مصنوعی» و «فصل نهم: شکوفایی یا خود ویرانگری؟»

خواندن کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کتاب‌های حوزۀ کسب‌و کار و علاقه‌مندان به هوش مصنوعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب استراتژی هوش مصنوعی (AI) برای فروش و بازاریابی

«برخی از کاربردهای هوش مصنوعی بیش از سایر کاربردها ضروری بودند. Apple watch از هوش مصنوعی براي تشخیص زمانی استفاده می‌کند که کاربران دست‌های خود را می‌شویند. این ویژگی می‌تواند حرکات و صداهاي شستن دست‌ها را با استفاده از یک تایمر شمارش معکوس ۲۰ ثانیه‌ای تشخیص دهد تا اطمینان حاصل شود که دست‌ها به طور مؤثر تمیز می‌شوند. این همچنین می‌تواند کاربرانی را مطلع کند که دست‌های خود را طی چند دقیقه پس از بازگشت به خانه نشسته‌اند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۳۶۹ صفحه

قیمت:
۱۷۵,۰۰۰
تومان