دانلود و خرید کتاب آرامش هلن مورتیمر ترجمه شیما حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آرامش

کتاب «آرامش» نوشتۀ هلن مورتیمر، کریستینا تراپینس و ترجمۀ شیما حسینی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. کتاب آرامش بر احساسات کودکان تمرکز دارد و ضمن آشناکردن کودکان با مفهومی مثل آرامش، به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند احساساتی که تجربه کرده‌اند را بیان کنند. 

درباره کتاب آرامش

هوش هیجانی هم مانند بسیاری از مهارت‌ها مثل خواندن و نوشتن نیاز به آموزش و تمرین دارد. یکی از بهترین روش‌ها برای پرورش و رشد هوش هیجانی در کودکان کتاب است. کودکان با مطالعۀ کتاب‌هایی که به رشد هوش هیجانی کمک می‌کنند قادر خواهند بود مهارت‌های اجتماعی را یاد گرفته و آن‌ها را در موقعیت‌های مشابه به کار بگیرند. آن‌ها همچنین با این روش می‌توانند احساسات و رفتارهای خود را مدیریت کنند. 

کتاب آرامش قصد دارد تا با زبانی کودکانه و شیرین، کودکان را با مفهومی بسیار اساسی و مهم مانند آرامش آشنا کند. این کتاب همچنین با ارائۀ اطلاعات دربارۀ مفاهیمی که به آرامش ارتباط دارند؛ مانند سکوت، احساس امنیت، احساس نگرانی و نفس‌کشیدن به فهماندن و شفاف ساختن هرچه بهتر مفهوم آرامش به کودکان کمک می‌کند. کودکان همچنین با واژه‌های جدیدی آشنا می‌شوند و می‌توانند در صحبت‌هایشان از آن‌ها استفاده کنند و احساساتشان را به‌راحتی بیان کنند. کتاب آرامش به همراه تصاویر زیبا، آرامش‌بخش و خلاقانه‌ای که همسو با محتوای کتاب است، ضمن سرگرم‌کردن کودکان، باعث می‌شود که خوانندگان تجربۀ تازه‌ای به دست بیاورند و بادقت به مطالب کتاب گوش دهند.

خواندن کتاب آرامش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و والدینی که قصد دارند مفاهیم جدید را به کودکان خود آموزش دهند و به رشد هوش هیجانی کودکانشان کمک کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آرامش

«بعضی وقت‌ها برای اینکه به آرامش برسیم، فقط به‌جای آرام و ساکت نیاز داریم.

دوست‌ها هوای ما را دارند و از ما محافظت می‌کنند. ما می‌توانیم در کنار هم احساس امنیت و آرامش داشته باشیم.

وقتی نفس عمیق می‌کشی و آرام‌آرام هوا را از دهانت بیرون می‌دهی، بدنت به آرامش می‌رسد.

بعضی وقت‌ها نگرانی درست سر راه آرامش قرار می‌گیرد. پس خیلی مهم است که نگرانی‌های خودمان را قایم نکنیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰ صفحه

قیمت:
۱۷,۵۰۰
تومان