دانلود و خرید کتاب مسافر دریا تام پرسیوال ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسافر دریا اثر تام پرسیوال

کتاب مسافر دریا

نویسنده:تام پرسیوال
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مسافر دریا

کتاب الکترونیکی مسافر دریا نوشتۀ تام پرسیوال و ترجمۀ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. کتاب مسافر دریا نوشتهٔ تام پرسیوال، داستانی است غنی از احساسات کوچک و کودکانه، بزرگ و صادقانه. داستانی دربارهٔ گم‌کردن چیزهایی به‌سادگی یک اسباب‌بازی قدیمی و غمی که به بزرگی دریاست. این قصه به‌سادگی از غم و اندوهی روایت می‌کند که کودکان هنگام ازدست‌دادن چیزهای ارزشمندشان احساس می‌کنند. این کتاب همچنین می‌تواند نقطهٔ شروع خوبی برای گفتگو در مورد ازدست‌دادن یک شخص مهم در زندگی کودکان باشد.

درباره کتاب مسافر دریا

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی ۱۰ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکانه ۱۰ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید؛ اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

خرس عروسکی سوفیا، بهترین دوست او بود. این عروسک قدیمی از مادربزرگش به مادر و سپس به سوفیا رسید. اما در یک روز طوفانی در سفری به ساحل، سوفیا خرسش را گم کرد و دریا آن را با خود برد. این اولین مواجه سوفیا با حقیقتِ ازدست‌دادن بود. اسباب‌بازی محبوبش را گم‌کرده بود و باید یاد می‌گرفت بدون آن به زندگی ادامه دهد. تام پرسیوال در کتاب مسافر دریا از این اندوه و مبارزهٔ درونی می‌نویسد؛ از باور و امید. امید به این‌که شاید روزی دریا، خرس محبوب سوفیا را به او بازگرداند.

کتاب مسافر دریا داستانی شجاعانه و امیدبخش برای کودکان است. اما بی‌تردید، هرکسی که اسباب‌بازی ارزشمندی را در دوران کودکی‌اش گم‌کرده باشد، با مطالعهٔ کتاب مسافر دریا، چند قطره‌ای اشک خواهد ریخت. تام پرسیوال با تصویرگری‌ دوست‌داشتنی خود نیز این پیام را می‌رساند که اگر چیزی را در قلبتان نگه دارید، هرگز از دست نمی‌رود.

خواندن کتاب مسافر دریا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی الف و ب مناسب است.

بخشی از کتاب مسافر دریا

«ناگهان آسمان تیره و تار شد و رعدوبرق زد.

باران روی ماسه‌های ساحل می‌بارید.

آن‌ها با عجله همه‌چیز را جمع کردند و با آخرین اتوبوس برگشتند به خانه.

بابا و سوفیا آن‌قدر عجله داشتند که هیچ‌کدامشان متوجه نشدند درِ کیف بازِ باز بوده و خرسی پرت شده بیرون...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان