دانلود و خرید کتاب مالیات بین المللی و حسابداری مالی مژگان درایت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مالیات بین المللی و حسابداری مالی اثر مژگان درایت

کتاب مالیات بین المللی و حسابداری مالی

نویسنده:مژگان درایت
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مالیات بین المللی و حسابداری مالی

کتاب مالیات بین المللی و حسابداری مالی به‌قلم مژگان درایت را انتشارات نمای علم منتشر کرده است. این کتاب به توضیح و تشریح مبانی مباحث مالیاتی و قوانین مرتبط با آن می‌پردازد.

درباره کتاب مالیات بین المللی و حسابداری مالی

یکی از جوان‌ترین و درعین‌حال پیچیده‌ترین حوزه‌های مطالعهٔ حسابداری مالی، مالیات بین‌المللی است که نقش بسیار مهمی در اقتصاد جهانی ایفا می‌کند. تداخل بین قوانین مالیاتی مختلف کشورها، تغییرات مکرر در توافقنامه‌های بین‌المللی و اهمیت مالیات برای سازمان‌ها و افراد، موجب می‌شود تا مطالعه‌ٔ این حوزه از حسابداری ضروری باشد. در کتاب پیش رو سعی بر این بوده تا عمدهٔ مباحث مرتبط با مبانی مالیات بین‌الملل به‌دقت موردبررسی قرار گیرد و به مطالب مرتبط با مالیات و جایگاه آن در قوانین مالیاتی و حسابداری بین‌المللی پرداخته شود.

خواندن کتاب مالیات بین المللی و حسابداری مالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان رشته‌ی حسابداری و نیز کارکنان بخش‌های حسابرسی و مالیات از خواندن این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب مالیات بین المللی و حسابداری مالی

«مالیات بین المللی و حسابداری مالی دو حوزهٔ اساسی در دنیای اقتصاد و حسابداری هستند که تأثیر چشمگیری بر کسب‌وکارها و سازمان‌ها دارند. این دو حوزه با یکدیگر در ارتباط و تعامل هستند و دانشجویان حسابداری به تسلط بر مفاهیم و اصول هر دو نیاز دارند تا بتوانند در محیط کسب‌و‌کار و حرفهٔ حسابداری با موفقیت عمل کنند.

مالیات بین‌المللی

اصول و مقررات مالیاتی مرتبط با فعالیت‌های انتقالی و تأثیرات آن‌ها بر مالیات در دسترس را بیان می‌کند. این حوزه به بررسی مسائلی ازجمله مالیات بر سودهای بین‌المللی، تصفیه‌حساب توافق‌نامه‌های مالیاتی دوجانبه و چند‌جانبه و نحوهٔ مدیریت مالیات بین‌المللی می‌پردازد. مالیات بین‌المللی یک حوزهٔ مهم در علم مالیات و حقوق مالیاتی است که مسائل مالیاتی مرتبط با تعاملات اقتصادی بین کشورها را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مسائل ممکن است شامل مالیات بر درآمد، مالیات بر سود شرکت‌ها، مالیات بر معاملات بین‌المللی و مالیات بر ثروت باشد. در ادامه مفاهیم اساسی مالیات بین‌المللی توضیح داده می‌شود. مبنای مالیاتی این مفهوم به مبنایی ارجاع دارد که برای محاسبهٔ مالیات از آن استفاده می‌شود در مالیات بین‌المللی مبنای مالیاتی می‌تواند درآمد، سود تراکنش‌های بین‌المللی یا دارایی‌های ثروت باشد. کشور مبدأ و کشور مقصد در تراکنش‌های بین‌المللی کشور مبدأ کشوری است که مبلغ تراکنش از آن کشور خارج می‌شود و کشور مقصد کشوری است که مبلغ تراکنش به آن کشور وارد می‌شود. این تقسیم‌بندی بسیار مهم است؛ چرا که میزان مالیاتی که قابل پرداخت است. معمولاً بر اساس این دو کشور تعیین می‌شود. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۶۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۸۶۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان