دانلود و خرید کتاب من و دوست های اینترنتیم! ابوالفضل جعفری مراد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب من و دوست های اینترنتیم! اثر ابوالفضل جعفری مراد

کتاب من و دوست های اینترنتیم!

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب من و دوست های اینترنتیم!

کتاب «من و دوست های اینترنتیم!» نوشتۀ ابوالفضل جعفری مراد است و انتشارات مانیان آن را منتشر کرده است. من و دوست های اینترنتیم! شامل ۷ داستان کوتاه با موضوع دوستی‌های مجازی می‌شود.

درباره کتاب من و دوست های اینترنتیم!

می‌دانیم که داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن‌پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

عصر تکنولوژی و ارتباط گسترده انسان‌ها در تمام نقاط دنیا، باعث پیدایش نوع جدیدی از ارتباطات و دوست‌یابی، به نام دوست‌یابی آنلاین و دوستی‌های مجازی شده است. هرکسی می‌تواند واقعیت را به‌گونه‌ای نمایش دهند که وجود ندارد. افراد قادر هستند حرف‌ها و احساسات خود را کنترل و ویرایش کنند و این موجب می‌شود که حقیقت به شکل غیرواقعی در ذهن طرف مقابل به تصویر کشیده شود.

من و دوست‌های اینترنتیم مجموعه‌ای است که ۷ داستان کوتاه را در برمی‌گیرد. ابوالفضل جعفری مراد تلاش کرده است تا در این مجموعه از آشناییهای نافرجام و رفاقتهای مجازی بنویسد تا خوانندگان به‌ویژه نوجوانان و جوانان کمتر دچار اشتباه شوند و بدانند که دوستیهای مجازی، به خاطر محدودیتهایی که در شناخت واقعی و عمیق افراد وجود دارد، قابلیت شناخت کامل را ندارند. اگرفردی علاقه‌مند به ادامۀ رابطه با فرد دیگری است و می‌خواهد او را بهتر بشناسد، بهتر است رابطۀ خود را به دنیای واقعی منتقل کند.عناوین داستان‌های مجموعۀ من و دوست‌های اینترنتیم عبارت است از: «پایان یک دوستی اینترنتی»، «کلاه‌برداری»، «حکایت پسر عاشق»، «راحت با من دوست شد»، «فریب ظاهرش را خوردم»، «اعتماد مردی به دوستش» و «محبت دروغین»

خواندن کتاب من و دوست های اینترنتیم! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران داستان‌های کوتاه ایرانی و علاقه مندان به موضوع دوستی‌های اینترنتی پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۵۱۱٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان