دانلود و خرید کتاب ۷۷ کلید در دفاع از متهم و محکوم شراره میزانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۷۷ کلید در دفاع از متهم و محکوم اثر شراره میزانی

کتاب ۷۷ کلید در دفاع از متهم و محکوم

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۷۷ کلید در دفاع از متهم و محکوم

کتاب ۷۷ کلید در دفاع از متهم و محکوم نوشتهٔ شراره میزانی است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی اطلاعاتی دربارهٔ دفاع از خود در دادگاه در صورت لزوم است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب ۷۷ کلید در دفاع از متهم و محکوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۷۷ کلید در دفاع از متهم و محکوم

«هر فردی ممکن است در مظان اتهام قرار گیرد. در بسیاری از مواقع شخص بی‌گناه است و گاهی ممکن است به‌علت شکایت بدون پشتوانه متهم و خانواده‌ی او شرایط بسیار ناگواری را تجربه کنند، چنانچه متهم گناهکار باشد، باز هم می‌بایست قانون درمورد وی رعایت شود تا با استثمار وی راه برای تضییع نابجای انسان‌ها فراهم نگردد و شرف و آبروی افراد مصون از تعرض باقی بماند.

انگیزه‌ی اساسی در تحریر این نوشته اطلاع‌رسانی نسبت‌به اهم حقوق متهم و محکوم جهت استفاده عموم افراد بوده است و سعی در تفکیک حقوق متهم و محکوم از حقوق سایر اشخاص دخیل در امر کیفری و جداسازی و گردآوری آن‌ها از میان قوانین عمومی شده است که البته به‌دلیل همین خصوصیت تفکیک حقوق متهم، برای حقوقدانان نیز خالی از فایده نیست. انتظار نمی‌رود این نوشته خالی از نقص و عیب باشد و به‌حتم شامل تمام حقوق متهم و محکوم نیست، بلکه اشاره به حقوق اولیه‌ی ایشان دارد و در آخرین مبحث با عنوان «کلید مسیر محاکمه» سعی در آشنا کردن افراد با محیط دادگستری شده است و برای بررسی کامل‌تر هر نکته به مستند قانونی موضوع اشاره شده است تا امکان مطالعه‌ی دقیق‌تر فراهم شود.

متأسفانه صرف وجود قانون برای حمایت از حقوق افراد جامعه کفایت نمی‌کند و دستگاه قضایی سهم بزرگ‌تری در حمایت از آحاد مردم و تحقق‌بخشیدن به عدالت دارد، امید است که به پشتیبانی ایشان هیچ بی‌گناهی متهم نشود و با محکومان نیز به‌حق رفتار گردد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

حجم

۲۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۵ صفحه

قیمت:
۵۴,۰۰۰
تومان