دانلود و خرید کتاب مهندسی برق محسن گودرز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهندسی برق اثر محسن گودرز

کتاب مهندسی برق

نویسنده:محسن گودرز
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مهندسی برق

کتاب الکترونیکی مهندسی برق نوشتۀ محسن گودرز است و انتشارات اولین‌ها آن را منتشر کرده است. کتاب مهندسی برق، رشتۀ مهندسی برق و انواع انرژی‌ها و سوخت‌ها را مورد تحلیل و بررسی قرار داده است.

درباره کتاب مهندسی برق

مهندسی برق رشته‌هایی از مهندسی است که به الکتریسیته، الکترومغناطیس و الکترونیک می‌پردازد. فراگیرتر شدن استفاده از انرژی الکتریکی و افزایش نیاز به انتقال سریع‌تر اطلاعات، مهندسی برق را به یکی از مهم‌ترین زمینه‌های مهندسی و صنعت تبدیل کرده است. با نگاهی اجمالی به صنعت در می‌یابیم که از ابتدای حضور بشر تمام ابزارها و صنایع، مکانیکی بوده و مهندسی عموماً به طراحی و ساخت این وسایل مکانیکی اطلاق می‌شود، اما با به‌کارگیری الکتریسیته در صنایع، از حجم ابزارها و دستگاه‌ها کاسته شد و صنایع پیچیده‌تر شد. کتاب مهندسی برق به معرفی کامل این رشته برای علاقه‌مندان پرداخته است. 

خواندن کتاب مهندسی برق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای دوستداران رشتۀ مهندسی برق مناسب است.

بخشی از کتاب مهندسی برق

«دانشکده‌های برق کشور به لحاظ کادر علمی و امکانات، در حدی قابل‌مقایسه با دانشگاه‌های معتبر دنیا است. کامپیوتر به‌عنوان یک وسیله الکتریکی، از مصنوعات و تولیدات رشته برق است. درگذشته مسائل مربوط به کامپیوتر در رشته برق مطرح می‌شد، اما با گسترش روزافزون آن، اینک از رشته برق جدا شده است و به‌عنوان یک‌رشته مستقل مطرح شد. بااین‌حال دانشگاه‌هایی هنوز این دو را یک‌رشته حساب می‌کنند و یک دانشکده به آن اختصاص می‌دهند. رشته کامپیوتر از دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار تشکیل می‌شود؛ گرایش سخت‌افزار، به مسائل الکترونیکی و فنی کامپیوتر توجه دارد، اما گرایش نرم‌افزار به برنامه‌نویسی و نحوه کاربرد و استفاده از کامپیوتر در مصارف مختلف مربوط می‌شود. بخش سخت‌افزار، بیشترین شباهت را با رشته برق دارد و دانشجویان رشته برق از تبحر خاصی در مسائل مربوط به آن بهره‌مند هستند. رشته برق در مقطع کارشناسی به چهار گرایش مخابرات، کنترل، قدرت و الکترونیک تقسیم می‌شود. دانشجویان در ابتدا بدون تعیین گرایش و همگی تحت عنوان رشته برق به تحصیل می‌پردازند. متقاضیان هر گرایش پس از گذراندن دروس پایه و اصلی، با توجه به معدل دروس گذرانده شده و ظرفیت و توان علمی هر دانشکده به انتخاب گرایش خواهند پرداخت...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۲۳ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان