دانلود و خرید کتاب راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب شیدا عبدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب اثر شیدا عبدی

کتاب راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب

معرفی کتاب راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب

کتاب راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب نوشتهٔ شیدا عبدی است. انتشارات نوروزی این کتاب را منتشر کرده است.‏

درباره راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب

کتاب راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب شامل مباحثی نظیر «معانی حجاب و تاریخچه آن و فلسفه انحصار آن برای بانوان»، «معنای لغوی حجاب»، «معنای اصطلاحی»، «فلسفه حجاب بانوان»، «دلایل وجوب حجاب»، «آیه آشکار نکردن زینت»، «حجاب و پوشش در نگاه»، «حجاب در رفت و آمد»، «حجاب در اختلاط و معاشرت»، «حفظ شخصیت انسانی»، «سالم سازی فعالیت ها و پیشرفت و استواری جامعه»، «تأثیر حجاب در تعدیل غریزه خودنمائی بانوان»، «ریشه‌ها و زمینه‌های بی اعتنائی به حجاب اسلامی»، «ناآگاهی به فلسفه حجاب»، «غرب زدگی»، است. 

دربارهٔ انتشارات نوروزی

انتشارات نوروزی از سال ۱۳۷۹ قدم به عرصهٔ نشر گذاشت و اکنون با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و تکنولوژی چاپ و پرسنلی مجرب و کارآزموده، آمادهٔ چاپ و نشر آثار نویسندگان سراسر ایران است. این انتشارات در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های پیش، افتخار داشت به‌عنوان ناشر برگزیدهٔ سال انتخاب شود. انتشارات نوروزی در شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.‏

خواندن کتاب راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علوم اسلامی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب

«مسئله بدحجابی در سده اخیر یکی از دغدغه‌های فرد، خانواده و اجتماع محسوب می‌شود این پدیده سبب شده که گاهی زن به شکل کالا در جامعه و زندگی مرد نمود پیدا کند و انسانیت او با تیغ جهالت گردن زده شود و دگرگاه با حضور عریان موجبات شکستن حریم عفاف او فراهم شود و با القاي آزادی‌های حیوانی در جهت تمایلات شهوانی جامعه عرضه شود با بدحجابی، زن دچار ذلت و تحقیرشده و شخصیت والای انسانی او خدشه‌دار شده و بازیچه دست شهوت‌پرستان قرارگرفته و حریم میان او و مردان اجنبی برداشته می‌شود. پوشش زن ابعاد گوناگونی دارد که میتوان آن را از جنبه فردی، اجتماعی، خانوادگی و اقتصادی مورد مطالعه و بررسی قرارداد. حجاب و پوشش، نشاندهنده هویت یک جامعه و ملت است که هیچ منافاتی با فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی ندارد». 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

حجم

۶۷۵٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۹۴ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان