دانلود و خرید کتاب ساختن داستان زندگی روح شما جین بیلی بین ترجمه مهشاد فولادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساختن داستان زندگی روح شما اثر جین بیلی بین

کتاب ساختن داستان زندگی روح شما

معرفی کتاب ساختن داستان زندگی روح شما

کتاب ساختن داستان زندگی روح شما نوشتهٔ جین بیلی بین و ترجمهٔ مهشاد فولادی است. انتشارات چوپان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است؛ کتابی در باب کارهای روح.

درباره کتاب ساختن داستان زندگی روح شما

کتاب ساختن داستان زندگی روح شما که با بخشی به نام «آنچه مردم درمورد کتاب آثار روح می‌گویند» آغاز شده، سه قسمت دارد. این کتاب در باب کشف مجدد پتانسیل شخصی ما تا حد امکان است و رویکردهای غربی و شرقی به روان‌شناسی و فلسفه را ترکیب کرده است. این اثر می‌تواند شما را ترغیب کند تا داستان زندگی خود را بسازید. تمرین‌های عملی بسیاری وجود دارد که به خوانندگان کمک می‌کند تا خرد جدید خود را در موقعیت‌های روزمره به کار ببرند. جین بیلی بین با همدلی و بصیرت این اثر نوشته است. او ابتدا پرسیده است که داستان روح شما چیست؟ در یک سطح، این داستان زندگی ما است که یک مبنای فیزیکی دارد؛ در زمان و مکان اتفاق می‌افتد و ثبت می‌کند که چه اتفاقی برای ما افتاده است؛ در چه زمانی و کجا. اگر این داستان را برای افراد دیگر تعریف کنیم، به جایی که بوده‌ایم و چه کرده‌ایم مربوط می‌شود و به‌طورکلی این یک زندگی‌نامهٔ واقعی است. اما داستان روح ما چیست؟ این کتاب را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب ساختن داستان زندگی روح شما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ رشد معنوی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ساختن داستان زندگی روح شما

«داستان روح شما یک ماجراجویی بزرگ است. همچنین این طبیعی ترین کاری است که تا به حال انجام داده‌اید. این باید آسان باشد، انگار که با جریان پیش می‌روید. چیزی که برای تحقق آن مبارزه نمی‌کنید، بلکه به آشکار شدن آن کمک می‌کنید.

با این حال، ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که احساس عدم اطمینان کنید. چگونه می‌توانید مطمئن باشید که کار درست را انجام می‌دهید؟ این به سادگی یک حس "در مسیر" بودن است: شما می‌دانید که زندگی همانطور که باید پیش می‌رود. شما تشخیص می‌دهید که به دلیل هیجانی که احساس می‌کنید در مسیر هستید.

اما تحقق رویاها به انرژی ذهنی و جسمی نیاز دارد. حتی قوی‌ترین ماجراجو هم می‌تواند خسته شود. مدتی طول می‌کشد تا موجودیت جدید خود را در زندگی روزمره خود ادغام کنید. شما باید منبعی از قدرت درونی پیدا کنید. خوشبختانه روش‌های آزمایش شده در گذر زمان وجود دارد که به شما در این راه کمک می‌کند.

از انرژی درون خود آگاه باشید. انرژی از غذا یا گرمای فیزیکی به دست نمی‌آید. از درون شروع می‌شود و شما را پر می‌کند. وقتی شاد هستید، این انرژی در شما جریان دارد. شما را شاداب می‌کند، شما را شارژ می‌کند و از شما تابش می‌کند. اگر افسرده هستید، قلب خود را می‌بندید تا انرژی مسدود شود.

همه آموزه‌های معنوی بزرگ این انرژی را تشخیص می‌دهند. در یوگا به آن شاکتی می‌گویند. در طب چینی به آن چی می‌گویند. در غرب به آن روح می‌گویند. این یک نیروی کیهانی است که در هر زمان می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به این انرژی، توجه داشته باشید که چه زمانی احساس عشق و اشتیاق دارید. این مواقعی است که شما به دعوت روح خود صادق هستید.

این قدرت، منبع قدرت درونی شماست. همانطور که آرام می‌شوید و باز می‌شوید، نیرو در شما جریان می‌یابد. شما انرژی و اشتیاق بی حد و حصری دارید. شما گرما و تندرستی را ساطع می‌کنید. شما با افراد اطراف خود ارتباط برقرار می‌کنید. شما حتی می‌توانید سلامت بدن خود را تحت تاثیر قرار دهید. دانستن نحوه دسترسی به آن به شما انرژی می‌دهد تا تمرین معنوی خود را انجام دهید.

اساس تمرین معنوی حضور است. این به معنای صرفاً بودن در لحظه حال است. به آنچه در اطراف شما می‌گذرد توجه کنید. به برگ‌های درختان، باد روی گونه‌هایتان، صدای دویدن شیر توجه کنید. از طریق تمام حواس خود با جهان ارتباط برقرار سازید. همانطور که آگاهی از جهان را حفظ می‌کنید، انرژی کیهانی را در درون خود احساس خواهید کرد.

هر روز مدیتیشن را تمرین کنید. این به این معنی نیست که همراه با بوی بخور چوب روی پای خود بنشینید، البته اگر برای شما مفید باشد عالی است. منظور من صرفاً در سکوت است. از افکاری که در ذهنتان می‌چرخند آگاه باشید. با آنها درگیر نشوید بگذارید آرام و بی حرکت باشید. این کار مغز شما را وارد حالت فعالیت موج تتا می‌کند که در آن دو نیمه ذهن شما به هم متصل می‌شوند. خودآگاه و ناخودآگاه شما با هم کار می‌کنند و حس عمیقی از وحدت و هدف را به ارمغان می‌آورند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۱۶۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۳۸,۹۰۰
تومان