دانلود و خرید کتاب هوش، ثروت و موفقیت احمد مهامید ترجمه فاطمه محمددوست خوشدل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب هوش، ثروت و موفقیت

کتاب الکترونیکی «هوش، ثروت و موفقیت» نوشتهٔ احمد مهامید با ترجمهٔ فاطمه محمددوست خوشدل در انتشارات کهکشان دانش چاپ شده است. این کتاب دربردارندهٔ ۴ فاکتور اساسی برای آزادی مالی شما است.

درباره کتاب هوش، ثروت و موفقیت

کتاب هوش، ثروت و موفقیت به بررسی ۴ عامل اصلی برای دستیابی به ثروت و موفقیت می‌پردازد. نویسنده در این کتاب، بر اساس تجربیات شخصی و تحقیقات خود، راهکارها و استراتژی‌هایی را برای بهبود هوش مالی و رسیدن به موفقیت ارائه می‌دهد. او به تحلیل و بررسی عواملی مانند مدیریت مالی، سرمایه‌گذاری، افزایش درآمد و توسعه شخصی می‌پردازد و به خوانندگان کمک می‌کند تا با استفاده از این اصول، به آزادی مالی و موفقیت در زندگی دست یابند.  این کتاب می‌تواند یک راهنمای عملی برای همه کسانی باشد که به بهبود وضعیت مالی و ارتقاء سطح زندگی خود علاقه‌مند هستند.

کتاب هوش، ثروت و موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که مایل به بهبود هوش مالی و دستیابی به موفقیت‌های مالی هستند، مناسب است. همچنین، افرادی که به دنبال راهکارهای عملی برای مدیریت مالی، افزایش درآمد و سرمایه‌گذاری هوشمندانه هستند، می‌توانند از این کتاب بهره‌مند شوند.

بخشی از کتاب هوش، ثروت و موفقیت

«بسیاری از مردم تمایل به ترک سیگار دارند، بنابراین تلاش می‌کنند و روش‌هایی برای کمک به ترک سیگار را آزمایش کنند. اکثر مطالعات نشان می‌دهد که ۹۵ درصد افراد نمی‌توانند در برابر میل به تنباکو، مقاومت کرده و این عادت را ترک کنند، زیرا آن‌ها هوس شدید به سیگار دارند و دوباره شروع به کشیدن سیگار می‌کنند. آن‌ها تمایلی به پذیرش این تغییر یعنی ترک سیگار ندارند زیرا اراده‌ای را که از درونشان بیاید ندارند. وقتی کسی مایل به ایجاد تغییر است، به طور موثر به موقعیت نزدیک می‌شود و اجازه می‌دهد تغییر اتفاق بیفتد.

ایجاد یک تغییر پایدار مستلزم تعهد قابل توجهی از تلاش، زمان، انرژی و صبر است. به عنوان مثال، چرا اکثر مردم در کاهش وزن ناکام هستند؟ زیرا آن‌ها با انتخاب رژیم‌های غذایی سخت یا حتی بدتر از آن، با مصرف قرص‌های کاهش وزن، در نحوه غذاخوردنشان تغییر ایجاد می‌کنند. آن‌ها اهداف بیش از حد بالایی برای خود تعیین و سعی می‌کنند وزن بیشتری را در مدت کوتاهی از دست بدهند. در نهایت به این خاطر که نتایج به سرعت اتفاق نمی‌افتد احساس ناامیدی و افسردگی پیدا می‌کنند. بیشتر مردم قربانی سبک زندگی ناسالمی هستند و با عادت کردن به این سبک زندگی، قدرت ذهنی لازم برای حفظ انگیزه را ندارند، بنابراین می‌خواهند به کاهش وزن سریع و قابل قبولی دست یابند. کاهش وزن واقعی آنی، نیست، بلکه در چند مرحله اتفاق می‌افتد، و می‌تواند یک سفر طولانی باشد، اما با تعیین اهداف واقع‌بینانه، افراد یاد خواهند گرفت که عادت‌هایی ایجاد کنند، بنابراین وقتی وزن کم می‌کنند، می‌توانند آن را حفظ کنند و هرگز به عقب برنگردند. این می‌تواند با تغییر روش کاهش وزن و اتخاذ یک سبک زندگی موثر، هر چند وقت یکبار، اتفاق بیفتد تا بتوانیم به آن پایبند باشیم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۱۸۴٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان