دانلود و خرید کتاب جرم انگاری سیاسی سعید گلزارعزیز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جرم انگاری سیاسی اثر سعید گلزارعزیز

کتاب جرم انگاری سیاسی

معرفی کتاب جرم انگاری سیاسی

کتاب جرم انگاری سیاسی نوشتهٔ سعید گلزارعزیز است. انتشارات متخصصان این کتاب را منتشر کرده است.

درباره انتشارات متخصصان

انتشارات متخصصان با توجه به تخصص چندین ساله در صنعت چاپ و نشر کتاب و داشتن شناخت کامل و جامع از بازار، اقدام به چاپ بالغ بر ۵۰۰۰۰۰ جلد کتاب در رشته‌های ادبی شامل شعر و داستان و رمان، روان‌شناسی، جامعه‌شناسی و رشته‌های مهندسی کرده است. آغاز کار انتشارات متخصصان به سال های ۸۵-۸۶ برمی‌گردد و در طول این سال‌ها به واسطهٔ تجربه و شناخت پذیرای چاپ کتاب بیش از ۲۰۰۰ نویسنده بوده است.

خواندن کتاب جرم انگاری سیاسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حقوق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جرم انگاری سیاسی

«سیاست‌مداران منافع خود را دنبال می‌‌کنند و در راستای رسیدن به آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد؛ زیرا سیاستمداران یک سری برنامه‌‌ها و اهداف برای خود دارند و در این صورت، با یک واکنش عوام‌‌فریبانه، مخصوصاً هنگام بروز وقایع جنایی در سطح جوامع احساسات افراد را برمی‌‌انگیزند. در این راستا، پوپولیسم حقوقی زمانی رخ می‌دهد که دولت‌ها با کمبود بودجه مواجه باشند و از کمبود شدید منابع مالی رنج ببرند. در این زمان دست به اقدامات و شعارهای کم هزینه سیاسی و اجتماعی مانند جرم‌‌انگاری خواهند زد. در مقابل، پوپولیسم اقتصادی زمانی رخ می‌‌دهد که همین دولت‌‌ها از درآمدهای مالی بالایی برخودار باشند و هنگام مصرف آن، از برنامه‌های ویژه‌ای در تامین اجتماعی در راستای منافع خود استفاده کنند.

ژان پل ساتر مراجعه به آرای عمومی را فاقد هرگونه ارزش قلمداد می‌‌کند. در این میان، شاهد هستیم که انتخابات بهترین وسیله برای احزاب می‌‌باشد تا جامعه را از یک برنامه‌‌ی مدون و راهبردی محروم کرده و به برنامه‌‌های هیجانی و زودگذر سرگرم کنند و از جلب توده‌ای از افراد برای ارتقاء آرای انتخاباتی خود بهره ببرند».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۹۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان