دانلود و خرید کتاب معجزه عطر و طعم اسماء دگلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه عطر و طعم اثر اسماء دگلی

کتاب معجزه عطر و طعم

نویسنده:اسماء دگلی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب معجزه عطر و طعم

کتاب معجزه عطر و طعم نوشتۀ اسماء دگلی در انتشارات زهره علوی به چاپ رسیده است. معجزه عطر و طعم کتابی خوشمزه برای عاشقان قهوه و نوشیدنی است.

درباره کتاب معجزه عطر و طعم

اگر عاشق دنیای قهوه و قهوه‌نوشی هستید حتما بارها نام باریستا را شنیده‌اید. یا اگر عاشق نوشیدنی‌های خنک هستید احتمالاً نام بار تندر به گوشتان خورده باشد. مثلاً حتماً می‌دانید که يک فنجان اسپرسو يا يک کافه ماکياتو تنها با تنظیمات دستگاه اسپرسو تهيه نمی‌شود، بلکه تمام این نوشیدنی‌ها توسط دستان ماهری آماده می‌شوند که اشتياق زیادی به قهوه و نوشیدنی‌ها دارد. باریستا به کسی گفته می شود که تخصصش قهوه بوده وبه‌صورت حرفه‌ای به آماده کردن قهوه‌های مختلف مشغول است. بار تندر به کسی می‌گویند که آماده‌ کردن نوشیدنی‌های سرد به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی بر عهدۀ او است. یک بار تندر خوب باید شناخت کاملی از ترکیبات نوشیدنی‌های سرد داشته باشد و بتواند با شناخت دقیق از پایۀ نوشیدنی‌های سرد، طعم‌های جدید ابداع کند. پس برای تهیۀ نوشیدنی‌های گرم و سرد محبوب، نیاز به تخصص و مهارت وجود دارد. معجزه عطر و طعم، کتابی آموزشی برای عاشقان عالم کافه‌داری است. در این کتاب، تمام نکات حرفه‌ای و جزئی برای تبدیل شدن به یک باریستا و بار تندر حرفه‌ای آموزش داده شده است.

خواندن کتاب معجزه عطر و طعم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های آشپزی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب معجزه عطر و طعم

«قهوه دانه‌های رنگارنگ و خوراکی کهنی است که علاوه بر دارا بودن بار دارویی فراوان، به علت داشتن سهم قابل توجهی از کافئین، لذت‌بخش و مفرح است. در دنیای مدرن و شلوغ این روزها خیلی‌ها استفاده از آن را، بخصوص به صورت نوشیدنی گرم لازمه‌ی زندگی می‌دانند و قهوه را می‌توان نوشیدنی لایف استایل نوین نامید. در ادامه و در شات‌های مختلف این بخش با عالی‌ترین و جهانی‌ترین روش‌های عصاره‌گیری و اصطلاحات دنیای قهوه‌چی‌های حرفه‌ای بر پایه‌ی شغل جذاب و متفاوت باریستا آشنا می‌شویم. این حرفه به حدی محبوب و مورد توجه است که هر ساله مسابقات جهانی باریستا زیر نظر هیئت داروان WBC برای انتخاب متبحران این حیطه برگزار می‌شود.

یک باریستا را می‌توان اسپرسوکار هم نامید؛ زیرا اساس این جاود بر تهیه‌ی شات‌های صحیح اسپرسو است. تهیه‌ی یک عصاره‌ی اساسی و اصولی پیمودن نیمه‌ی بیشتر راه است. این گام اول به حدی بااهمیت است که با یک باریستای حرفه‌ای می‌توانید چند لحظه‌ای به میلان سفر کنید!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۴۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

حجم

۶۴۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۰ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان