دانلود و خرید کتاب باشگاه مغز دانش آموزان نازنین زهرا نجفلوی ترکمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب باشگاه مغز دانش آموزان اثر نازنین زهرا نجفلوی ترکمانی

کتاب باشگاه مغز دانش آموزان

معرفی کتاب باشگاه مغز دانش آموزان

کتاب باشگاه مغز دانش آموزان نوشتهٔ نازنین زهرا نجفلوی ترکمانی است. انتشارات نوروزی این کتاب را در سال ۱۴۰۲ روانهٔ بازار کرده است. کتاب باشگاه مغز دانش آموزان دربارهٔ یادگیری با استفاده از دو نیمکره‌ٔ مغز است و مباحثی را در حوزه‌ٔ یادگیری و روان‌شناسی شامل می‌شود. 

درباره کتاب باشگاه مغز دانش آموزان

کتاب باشگاه مغز دانش آموزان به امکانات تصویر‌برداری‌ها و تجهیزات جدید مطالعات علوم اعصاب می‌پردازد تا بتواند دانش عمیق‌تر و دقیق‌تری را از آنچه در دنیای مغز وجود دارد بیان کند. این مباحث از دو جنبه کمک بزرگی به معلمان می‌کند: 

۱- مراقب سلامت ذهن و مغز دانش‌آموزان باشند؛

۲- مهارت‌های ذهن و مغز را توسعه دهند؛

در واقع آموزگاران با نوع پرسش و پاسخ‌ها، بازخوردها، انتظاراتشان می‌توانند ویژگی‌هایی چون تفکر خلاق، پرسشگری، نقادی را در بچه‌ها رشد دهند. این ویژگی‌ها در واقع سرمایهٔ شناختی جامعه هستند. برای ارتقای سرمایهٔ شناختی در جامعه می‌توان از روش روش غیرمستقیم و مستقیم استفاده کرد.

دربارهٔ انتشارات نوروزی

انتشارات نوروزی از سال ۱۳۷۹ قدم به عرصهٔ نشر گذاشت و اکنون با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌ها و تکنولوژی چاپ و پرسنلی مجرب و کارآزموده، آمادهٔ چاپ و نشر آثار نویسندگان سراسر ایران است. این انتشارات در سال ۱۳۹۹ نیز مانند سال‌های پیش، افتخار داشت به‌عنوان ناشر برگزیدهٔ سال انتخاب شود. انتشارات نوروزی در شهر گرگان در استان گلستان قرار دارد.‏

خواندن کتاب باشگاه مغز دانش آموزان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران و علاقه‌مندان مباحث حوزهٔ علوم تربیتی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب باشگاه مغز دانش آموزان

«در دهه‌های اخیر در عرصۀ تعلیم و تربیت، رویکردهای مختلفی در ارتباط با فرایندهای آموزشی پا به عرصه گذاشته است. یادگیری مغز محور، یکی از این تئوری‌هاست که مورد‌ توجه بسیاری از متخصصان تعلیم و تربیت قرار گرفته است. این تئوری با تأکید بر مغز و نحوهٔ کارکرد آن و مرتبط کردن آن با فرایندهای یادگیری، مباحث جدیدی را وارد عرصه‌های آموزشی نموده است. لذا توجه به ابعاد مختلف این تئوری و ارتباط با فرایندهای آموزشی و به تبع آن پیشرفت در حوزهٔ تعلیم و تربیت امری ضروری به نظر می‌رسد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۸۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان