دانلود و خرید کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی اعظم السادات حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی اثر اعظم السادات حسینی

کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی

انتشارات:کلید پژوه
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی

کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی به‌قلم اعظم السادات حسینی را نشر کلید پژوه منتشر کرده است. این کتاب به معرفی راه‌های به‌کارگیری اصول بازاریابی در حوزهٔ فعالیت‌های کشاورزی می‌پردازد.

درباره کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی

محصولات کشاورزی یکی از کالاهای استراتژیک و راهبردی کشورهاست که امنیت غذایی جهان را تأمین می‌کند. به‌غیراز توسعهٔ محصولات کشاورزی و افزایش کمیت و کیفیت تولیدات و بهره‌گیری از فناوری در بازدهی این محصولات، لازم است تا بازاریابی مناسب و اصولی در این حوزه صورت گیرد تا با شناخت دقیق نیازهای بازار و مصرف‌کنندگان بتوان به‌نحوی هدفمند‌تر اقدام به تولید و رشد و گسترش این محصولات کرد. کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی در ۱۱ فصل و به‌قلم اعظم السادات حسینی کوشیده است تا به معرفی روش‌های بازاریابی در این حوزه و چگونگی به‌کارگیری مفاهیم کسب‌وکار در فعالیت‌های کشاورزی بپردازد و راهنمایی مؤثر برای فعالان این حوزه باشد.

خواندن کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کشاورزان و فعالان حوزه‌های باغبانی و کشت محصول که به دنبال رشد و گسترش کسب‌وکار خود هستند، از مطالعهٔ این کتاب سود خواهند برد.

بخشی از کتاب نگاهی بر بازاریابی محصولات کشاورزی

«کشاورزی‌ به‌عنوان یکی‌ از اصولی‌ترین‌ و حیاتی‌ترین‌ صنایع‌ اقتصادی‌، نقش‌ مهمی‌ در تأمین‌ امنیت‌ غذایی‌ جامعه‌ و توسعه‌ٔ پایدار ایفا می‌کند. با افزایش‌ رقابت‌ در این‌ عرصه‌، ضرورت بهبود روش‌های‌ تولید و ارتقاء کیفیت‌ محصولات اهمیت‌ بیشتری‌ یافته‌ است‌. در این‌ میان، بازاریابی‌ به‌ عنوان یک‌ ابزار قدرتمند، نقش‌ مؤثری‌ در انتقال اطلاعات، ترویج‌ محصولات و ایجاد تقاضا دارد. افزایش‌ جمعیت‌ جهان موجب‌ گردیده تا نیاز به‌ تولید محصولات کشاورزی‌ بیش‌ از پیش‌ افزایش‌ یابد. بازاریابی‌ مؤثر محصولات کشاورزی‌ به‌ کشاورزان کمک‌ می‌کند تا با بهبود فناوری‌ها، روشهای‌ کاشت‌ و دسترسی‌ به‌ اطلاعات دقیق‌، تولید غذای‌ کافی‌ و با کیفیت‌ تضمین‌ گردد. هدف از نگارش این‌ کتاب، ارائه‌ٔ محتوایی‌ جامع‌ و به‌روز در زمینه‌ٔ بازاریابی‌ محصولات کشاورزی‌ است‌. در این‌ کتاب تلاش شده است‌ تا ضمن‌ بررسی‌ چالش‌ها و شناسایی‌ فرصت‌ها، درك عمیق‌تری‌ از استراتژی‌های‌ بازاریابی‌ برای‌ رسیدن به‌ موفقیت‌ در این‌ حوزه بدست‌ آوریم‌. در این‌ کتاب، تلاش داریم‌ تا به‌ مخاطبان عزیز مباحث‌ مهم‌ در بازاریابی‌ را به‌طور کامل‌ و دقیق‌ ارائه‌ کنیم‌. از تحلیل‌ بازار و شناخت‌ مشتریان گرفته‌ تا استراتژی‌های‌ تبلیغاتی‌ و فروش، مباحث‌ گوناگونی‌ را پوشش‌ خواهیم‌ داد. همچنین‌، به‌ بررسی‌ چالش‌ها و فرصت‌هایی‌ که‌ در زمینه‌ٔ بازاریابی‌ محصولات کشاورزی‌ وجود دارد، خواهیم‌ پرداخت‌.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان