دانلود و خرید کتاب آقای خندان راجر هارگریوز ترجمه صدیقه جاویدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آقای خندان اثر راجر هارگریوز

کتاب آقای خندان

معرفی کتاب آقای خندان

کتاب الکترونیکی «آقای خندان» نوشتهٔ راجر هارگریوز  و ترجمۀ صدیقه جاویدی است و انتشارات سیراف آن را به چاپ رسانده است.

درباره آقای خندان

کتاب آقای خندان از مجموعه کتاب‌های آقا و خانم کوچولو است که توسط نویسندۀ بریتانیایی راجر هارگریوز برای کودکان نوشته شده است و هر کدام از این کتاب‌ها در مورد یکی از ویژگی‌های شخصیتی افراد است که با زبانی ساده برای کودکان نگاشته شده است. آقای خندان در مورد سرزمینی است که همه افراد آن خندان هستند.

کتاب آقای خندان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان ۶ تا ۸ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آقای خندان

آن‌سوی دنیا، جایی که خورشید خیلی گرم‌تر از اینجا می‌تابید و درختانش خیلی‌خیلی بلند بودند، سرزمینی بود به نام سرزمین شادی.

همه آدم‌های این سرزمین، مثل روزهای گرم و پرنور تابستان، شاد و پر انرژی بودند. هرجا که نگاه می‌کردید، می‌توانستید چهره‌های خندان را ببینید. این سرزمین این‌قدر شاد بود که حتی گل‌هایش هم لبخند می‌زدند.

در سرزمین شادی نه‌تنها همۀ مردم حتی حیوان‌ها هم خوشحال بودند. اگر شما تا حالا یک موش خندان یا یک گربه یا سگ خندان ندیده‌اید یا اگر لبخند یک کرم را ندیده‌اید، پس با ما به سرزمین شادی بیایید.

درباره راجر هارگریوز

چارلز راجر هارگریوز "Charles Roger Hargreave" در می ۱۹۳۵ در انگلستان به دنیا آمد. وی کاریکاتوریست، تصویرگر و نویسندۀ بریتانیایی کتاب‌های کودکان بود.

او مجموعه‌های آقای و خانم کوچولو را برای کودکان نوشت. داستان‌های ساده و طنز راجر با تصاویر جسورانه و رنگی روشن، بیش از ۸۵ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت و به ۲۰ زبان زندۀ دنیا ترجمه شده است.

راجر قبل از اینکه وارد تبلیغات شود یک سال در خشک‌شویی پدرش کار کرد و سال ۱۹۶۸ در یک شرکت تبلیغاتی به‌عنوان مدیر خلاق آژانس مشغول به کار شد. او ابتدا می‌خواست کاریکاتوریست شود، در سال ۱۹۷۱ مجموعه‌ای از شخصیت‌هایی را ساخت که برای تبلیغات در تلویزیون استفاده می‌شد.

در سال ۱۹۷۱ درحالی‌که در شرکت تبلیغاتی کار می‌کرد، اولین کتاب خود به نام آقای تیکل را نوشت. در ابتدا برای یافتن ناشر مشکل داشت؛ ولی به‌محض چاپ‌شدن کتابش فوراً به موفقیت رسید و در عرض ۳ سال بیش از ۱ میلیون نسخه از آن را فروخت. از این مجموعه کتاب‌ها یک مجموعۀ تلویزیونی انیمیشنی هم ساخته شده است.

در سال ۱۹۷۶، هارگریوز شغل روزانۀ خود را رها کرد. در سال ۱۹۸۱، مجموعه کتاب‌های خانم کوچولو را به رشته تحریر درآورد. اگرچه هارگریوز داستان‌های بسیاری برای کودکان نوشت؛ ولی بیشتر به‌خاطر ۴۶ کتاب آقای کوچولو و ۳۳ کتاب خانم کوچولو شناخته می‌شود.

هارگریوز در ۱۱ سپتامبر ۱۹۸۸ در ۵۳‌سالگی و در بیمارستان کنت و ساسکس در رویال تونبریج ولز در پی سکته مغزی درگذشت. او در کاودن، شرق ساسکس به خاک سپرده شد. پس از مرگ او، پسرش آدام به نوشتن و ترسیم شخصیت‌های آقا و خانم کوچولو با داستان‌های جدید ادامه داد.

هارگریوز و همسرش ۴ فرزند به نام‌های آدام، گیلز، سوفی و آملیا داشتند. ظاهراً اولین کاراکتر آقا کوچولو زمانی خلق شد که پسر هارگریوز، آدام ۸ساله، از پدرش پرسید که قلقلک چگونه است. هارگریوز با بدنی گرد و نارنجی و بازوهای دراز تصویری کشید که به آقای تیکل تبدیل شد.

کتاب‌های راجر که در ایران به چاپ رسیده به شرح زیر است:

لاغر آقا، ستاره خانم، آقا نیکو، آقای هیچ‌کس، شرور آقا، هوشی خان، سه سوت آقا، آقا شجاع، آقای فس فس، آقای نق‌نقو، کمال آقا، خوش‌رو خان، آقا باحال، بی‌ادب آقا، مغرور آقا، ریز آقا، آقا خیال‌باف، فراموش آقا، آقا ژله‌ای، آقا صدا، تنبل‌خان، بانمک آقا، خسیس آقا، پرحرف آقا، آقا وسواسی، فنر آقا، گیج آقا، کم‌هوش آقا، محال آقا، آقا قدرت، عبوس آقا، چلفتی خان، ساکنت آقا، عجول آقا، بلند آقا، آقا دل‌شوره، پوچ آقا، آقا سوتی، غلغلک خان، آقا شکمو، خوشحال آقا، فضول خان، آقا عطسه‌ای، داغون آقا، آقا برفی، آقا شلخته، پس‌وپیش آقا، آقا خنده‌دار، کنجکاو خانم، خندان خانم، فایده خانم، ترگل خانم، فسقل خانم، آراسته خانم، پرخور خانم، دودل خانم، دانا خانم، لجباز خانم، دلشاد خانم، برعکس خانم، وروجک خانم، ترسناک خانم، ناقلا خانم، چلفتی خانم، شاهزاده خانم، هدیه خانم، ساحره خانم، کم رو خانم، شکوه خانم، دوقلو خانم، پرحرف خانم، عجیب خانم، فس فس خانم، خوش‌شانس خانم، بی‌حواس خانم، پرکار خانم، عجول خانم، عاقل خانم، افاده خانم، شیطون خانم، مرتب خانم، دردسر خانم، خانم خنده‌رو، خانم کوچولوی کنجکاو، کرمی که اعداد را می‌دانست، خانم جادوگر.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

حجم

۵٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۹ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان