دانلود و خرید کتاب رازهای جذب دانش آموزان به درس محمدرضا کشتکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رازهای جذب دانش آموزان به درس اثر محمدرضا کشتکار

کتاب رازهای جذب دانش آموزان به درس

معرفی کتاب رازهای جذب دانش آموزان به درس

کتاب «رازهای جذب دانش آموزان به درس» نوشتۀ محمدرضا کشتکار، سارا کشتکار، فاطمه رجب لو، شهربانو تاکر و فاطمه رستمی است و انتشارات نوروزی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب رازهای جذب دانش آموزان به درس

هدف هر آموزگار این است که دانش‌آموزانش انگیزه داشته باشند و در فرایند یادگیری درگیر باشند و مشارکت کنند. اما گاه اتفاق می‌افتد که آن‌ها تمایلی به مشارکت ندارند و معمولاً با رفتارهایی این را نشان می‌دهند؛ به سؤالات پاسخ نمی‌دهند، توجهی نمی‌کنند و از شرکت در فعالیت‌های کلاسی امتناع می‌کنند. در این‌طور مواقع معلمان اگر بتوانند روش‌های مشارکت‌دادن شاگردان در فعالیت‌های درسی را بشناسند و آن‌ها را درک کنند، می‌توانند نقش مهمی در موفقیت و پیشرفت تحصیلی آن‌ها ایفا کنند. معلمان از این حقیقت آگاه هستند که نمی‌توان کودکان و نوجوانان را مجبور به فعالیت درسی کرد به همین دلیل باید با حمایت، تشویق و توانمندسازی آن‌ها، تمایل به مشارکت را ایجاد کرد. هر دانش‌آموزی با دانش‌آموز دیگر فرق دارد و معلمان با سطوح یادگیری مختلف و علایق متفاوت روبه‌رو خواهند شد و تدریس به دانش‌آموزان در سطوح مختلف قطعاً چالش‌های زیادی خواهد داشت.

کتاب رازهای جذب دانش‌آموزان به درس در ۳ فصل تنظیم شده است. فصل اول به تعریف مربی، تعریف مطالعه، آیین کلاسداری، عوامل مؤثر در تدریس می‌پردازد. در فصل دوم فنون تدریس، کلیات روش تدریس و انواع روش‌های تدریس غیرفعال مورد بررسی قرار می‌گیرد و آخرین فصل مربوط به آموزش روش‌های جذب دانش آموزان به درس است.

خواندن کتاب رازهای جذب دانش آموزان به درس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلمان، مشاوران و مدیران مراکز آموزشی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رازهای جذب دانش آموزان به درس

«مربی شخصی است که اطلاعات علمی پراکنده را متناسب با استاندارد رشتۀ آموزشی خود تنظیم کرده و با شیوه‌های مناسب آن را به صورت مطالب ساده و قابل‌درک برای کارآموز تبدیل و با سرعت مناسب و در سطح استعداد او انتقال می‌دهد. حال باتوجه‌به تعریف مربی می‌توان فرق بین مربی با کتاب را مقایسه و درک نمود. یعنی اینکه کتاب آنچه را که در خود دارد چه سخت باشد و چه آسان، بدون توجه به اینکه کارآموزی که آن را مطالعه می‌کند می‌فهمد یا نه مطالب را انتقال می‌دهد، ولی مربی اطلاعات کتاب را درک و مطالب سخت و نامفهوم را همانند فیلتری به کنار گذاشته و جایگزین آن مطالب ساده‌تر و قابل‌درک و فهم کارآموز به کار می‌برد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان