دانلود و خرید کتاب مولفه های ارتقاء سلامت در محیط کار زکیه سادات حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مولفه های ارتقاء سلامت در محیط کار اثر زکیه سادات حسینی

کتاب مولفه های ارتقاء سلامت در محیط کار

معرفی کتاب مولفه های ارتقاء سلامت در محیط کار

کتاب مولفه‌های ارتقاء سلامت در محیط کار نوشتۀ زکیه سادات حسینی و زهرا آقابیگلوئی در انتشارات نوروزی به چاپ رسیده است. این کتاب، سفری متحول‌کننده به‌سمت نیروی کار سالم‌تر، شادتر و موفق‌تر است. این کتاب ابزارهایی را در اختیار کارکنان و سازمان‌ها قرار می‌دهد تا برای اجرای طرح‌های مؤثر ارتقای سلامتی که سلامت جسمی، روانی و عاطفی کارکنانشان را در اولویت قرار می‌دهند، از آن‌ها استفاده کنند.

درباره کتاب مولفه‌های ارتقاء سلامت در محیط کار

در دورۀ معاصر و در محیط‌های کاری مدرن، یک تغییر پارادایم رخ‌ داده است که اهمیت رفاه کارکنان را عامل محوری مؤثر بر موفقیت سازمانی تشخیص می‌دهد. از آنجایی که سازمان‌ها تأثیر عمیقی را که سلامت کارکنان بر بهره‌وری کلی، رضایت شغلی و عملکرد دارد، تصدیق کرده‌اند، ارتقای سلامت به‌عنوان جنبۀ اصلی و حیاتی مدیریت محل کار ظاهر شده است. کتاب مولفه‌های ارتقاء سلامت در محیط کار کاوشی جامع در مورد مؤلفه‌های ارتقای سلامت در محیط کار آغاز کرده و به استراتژی‌ها، برنامه‌ها و ابتکاراتی پرداخته است که فرهنگ رفاه را پرورش داده و نیروی کار را به سطوح بی‌سابقه‌ای از سرزندگی و تاب‌آوری ارتقا می‌دهند.

محل کار قرن ۲۱ با چالش‌های پویا از جمله نیازهای روزافزون کار مدرن، پیشرفت‌های فناورانه و تغییر انتظارات کارکنان مشخص می‌شود. در این زمینه، ارتقای سلامت به‌عنوان ابزار قدرتمند برای بهینه‌سازی سلامت، ایمنی و مشارکت کارکنان ظاهر شده است. کتاب مولفه‌های ارتقاء سلامت در محیط کار به‌عنوان راهنمایی ارزشمند، ابعاد چندوجهی ارتقای سلامت را بررسی می‌کند، بینش‌هایی را از متخصصان برجسته، محققان و رهبران صنعت برای ارائۀ رویکردی جامع و مبتنی بر شواهد برای پرورش فرهنگ رفاه به دست می‌آورد.

کتاب مولفه‌های ارتقاء سلامت در محیط کار می‌گوید اولویت‌بندی سلامت و رفاه کارکنان به‌عنوان عاملی تعیین‌کننده و اساسی در موفقیت سازمانی، اهمیت زیادی دارد. با شناخت تأثیر متقابل میان رفاه کارکنان و عملکرد سازمانی، سازمان‌ها برای طراحی استراتژی‌های مؤثر ارتقای سلامت که منجر به افزایش بهره‌وری، کاهش غیبت، افزایش رضایت شغلی و بهبود حفظ کارکنان می‌شود، مجهزتر می‌شوند. ارتقای سلامت در محیط کار طیف وسیعی از ابتکارات را شامل می‌شود. کتاب هرکدام از این جنبه‌ها را بررسی کرده و نقشۀ راهی برای سازمان‌ها ارائه کرده تا تلاش‌ها برای ارتقای سلامت را با نیازها و چالش‌های خاصشان تطبیق دهند. نویسندگان از طریق ترکیبی از بهترین روش‌ها و آخرین یافته‌های پژوهشی، استراتژ‌های مبتنی بر شواهد را برای کمک به سازمان‌ها ارائه کرده‌‌اند تا سلامت فیزیکی، روانی و عاطفی کارکنانشان را پرورش دهند.

کتاب مولفه‌های ارتقاء سلامت در محیط کار در ۴ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از: فصل اول: فاکتورهای روانی-اجتماعی محیط کار؛ فصل دوم: منابع سلامت؛ فصل سوم: مشارکت سازمان در ارتقای سلامت جامعه؛ فصل چهارم: محیط فیزیکی.

درباره کتاب مولفه‌های ارتقاء سلامت در محیط کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به مدیران حرفه‌ای کسب و کارها پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان