دانلود و خرید کتاب یادگیری ماشین برای کودکان دیل لین ترجمه جواد وحیدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یادگیری ماشین برای کودکان اثر دیل لین

کتاب یادگیری ماشین برای کودکان

معرفی کتاب یادگیری ماشین برای کودکان

کتاب یادگیری ماشین برای کودکان نوشتهٔ دیل لین و ترجمهٔ جواد وحیدی و علی پایجو است و انتشارات فناوری نوین آن را منتشر کرده است. این کتاب مقدمه‌ای مبتنی بر پروژه در هوش مصنوعی است.

درباره کتاب یادگیری ماشین برای کودکان

«به دنیای شگفت‌انگیز هوش مصنوعی خوش‌آمدید: ماجراجویی کودکان در هوش مصنوعی»

روزی روزگاری، در جهانی نه‌چندان متفاوت با دنیای ما، گروهی از دوستان کنجکاو و تخیلی زندگی می‌کردند .لئو منطق، آدا الگوریتم، و رینا ربات. آن‌ها در شهری پرجنب‌وجوش ، جایی که همه چیز از توستر گرفته تا قطار در آن جادویی بود که به‌عنوان هوش مصنوعی شناخته می‌شود.

کتاب یادگیری ماشین برای کودکان بلیط شما برای شروع یک سفر فوق‌العاده با لئو، آدا و رینا است. ما با هم دنیای مسحورکننده هوش مصنوعی را کشف خواهیم کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه می توان به رایانه‌ها فکر کرد، بازی کرد و حتی پازل را حل کرد. ما در داستان‌های هیجان‌انگیزی که در آن هوش مصنوعی به نجات روز کمک می‌کند، شیرجه می‌زنیم و نحوه استفاده از آن در مواردی مانند بازی‌های ویدیویی، ماشین‌ها و حتی در کمک به پزشکان را کشف می‌کنیم.

همان‌طور که ما در میان فصل‌ها سفر می کنیم، فعالیت‌های سرگرم‌کننده، حقایق جالب و پازل‌های اذیت کننده را خواهید یافت که شما را با اصول هوش مصنوعی به روشی آسان و پر از سرگرمی آشنا می‌کند. این فقط یک کتاب نیست. این ‌یک ماجراجویی در آینده است که شما بخشی از شکل دادن به آن خواهید بود!

بنابراین، کاوشگر عزیز، آیا حاضرید اسرار هوش مصنوعی را با لئو، آدا و رینا باز کنید؟ بیایید ورق را ورق بزنیم و ماجراجویی خود را در دنیای شگفت‌انگیز هوش مصنوعی آغاز کنیم!

خواندن کتاب یادگیری ماشین برای کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

حجم

۲۰٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۳۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان